Mr_Valentine Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 sitter hjemme med min digre svs pc 25SomethingSomething i... jeg sliter med kabel, trenger 10 meter lang kabel faktisk og tenker viuable, men der ser det ut som om jeg må velge mellom 8 eller 15... hvilket funker dårlig... Ach, det jeg lurer på er om en subwoofer kabel er en subwoofer kabel eller om du er en idé å putte noen mynt inn i denne, noen som kanskje har noen erfaringer? tips? takk for hjelpen på forhånd! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Sørg for at den er bra skjermet. En kabel med gode egenskaper trenger slett ikke være dyr. 10 meter Klotz MY206SW og et par Neutrik Profi phonoplugger koster deg 314 kroner, pluss frakt fra Benum.no. Lodding må du fikse selv, eller få noen du kjenner til å gjøre for deg. Vil du gjøre det enda billigere kan du bruke Biltemas plugger, men de er ikke fullt så enkle å jobbe med. Endret 12. november 2008 av epifant Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Trenger vel ikke være veldig dyr. Men hadde ikke gått for det aller billigste jeg fant.. Brukte en hama kabel først (hadde dette fra før) men gikk fort over til noe annet.. Endte med monster og dette hjalp veldig mye, lengden har vel litt og si også, måtte ha en på 8m. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg vil tro Supra leverer subwooferkabler som er tilstrekkelig skjermet. Emnetittelen er i mine øyne helt forferdelig. Det heter "hvilken", ikke "hvem"! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Supra får ihvertfall masse skryt på AVforum Her finner du Supra kabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå