Hotvedt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vet ikke helt hvor jeg skal legge dette, men prøver meg her på jussforumet. Jeg flyttet til en ny leilighet den 1.September, og opplevde litt problemer posten. Fikk ikke tilsendt post, selv om den var videresendt til meg. Gikk to uker, og jeg fikk posten som normalt(fikk også den omadresserte posten.) Nå i det siste, har jeg motatt stadig mindre post, og senest i dag, mottok jeg et brev som var sprettet i bunn(ser det er brukt kniv), og innholdet er tydelig lest. Senest på lørdag ble to brev videresendt til meg, hvor bare det ene kom frem til meg, tydelig tuklet med. Det som gjør at jeg blir så bekymret, er at brevet jeg mottok i dag inneholdt personopplysninger om meg, med både personnummer og kontonummer. Har også i det siste mottatt inkassovarsler, på regninger jeg aldri har mottatt.. Ringt posten, og de har opprettet en klage på saken. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Hva skjer videre ifra posten sin side? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 er det i postkassa de tukler, eller på postkontoret? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvis dette gjentar seg er det vel bare å kontakte politiet, evt snakke med datatilsynet å høre hvilke muligheter du har. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Kan vel legge til at jeg har en låsbar postkasse i en boligblokk, så enten må de ha nøkler, ellers så har det blitt tuklet med før det har havnet i postkassen min.. Lenke til kommentar
Graute Knappstjert Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan du sørge for å være der når postmannen kommer? Spør ham om han vet noe, og ta posten inn med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå