treant Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Heisann! Da var det på tide med en ny mobil, jeg har sett litt på SE w595 og w890i. Jeg har vært på spaceworld og hørt litt med prisen og får begge til en 200kr i pris forskjell. Men jeg klarer ikke å bestemme meg:P Det jeg legger vekt på er Musikkspilleren Stabilitet (batteritid er ikke så farlig) Stil og kamera har ikke så mye å si for meg. Håper det er noen som har litt peiling her!(: Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har ståt ovenfor samme valget, og valgte W595. Men vent til litt før jul med å kjøpe, W595 kommer nesten garantert på 1 kronerssalg.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Nå får du den lett ned i et pra hundrelapper, så jeg ser ikke noe poeng i å vente. Det er jo heller ikke sikkert at trådstarter skal kjøpe den med binding. Når det gjelder telefon ville jeg helt klart valgt W595. Mye bedre lydkvalitet (W890 er rett og slett dårlig), og begge har vært forhåndsvis stabile til Sony Ericsson å være. Endret 12. november 2008 av strek Lenke til kommentar
treant Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 skal kjøpe uten abo. ja...(: er vel ikke noe vits i å utsette kjøpet noe særlig? går vel ikke ned så mye prist til jul, eller? Valget kommer til å bli w595 nå ja, gleder meg som juling! Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har W890i og jeg angrer på kjøpet fordi, Dårlig dekning, Dårliglyd, Kameraet er skuffende. Så jeg ville gått for en annen hadde jeg hatt valget. Lykke til med valget Lenke til kommentar
treant Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Haha tack! Men fikk vite at telefonen er låst til telenor;*< Så jeg driver å leter etter en c#, ja du vejt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå