Gjest Slettet+98172347 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har en bil som jeg har satt til en forretning for salg på kommisjon. Bilen er 20 måneder gammel og strøken. Siden det nå har gått 3 måneder uten at jeg har hørt et ord fra dem, tok jeg på fredag en tur til dem for å høre litt med dem. Det første jeg oppdaget når jeg parkerte hos dem var at bilen min hadde fått en stor bulk på ca 15 cm over tanklokket. Når jeg påpekte dette fikk jeg ikke engang et svar bare et lite uinteressert nikk. Hva kan jeg gjøre her? Er de ansvarlige for skaden? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Såklart er de ansvarlig for skaden... fyll ut skademelding eller be dem reparere det.. Endret 11. november 2008 av Henning- Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De er helt klart ansvarlige for skaden. Påpek det på nytt,! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98172347 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Men hvis de setter seg på bakbeina og påstår at den må ha vært der når jeg leverte den inn. Er det ikke jeg som får bevisbyrden her? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hadde de ikke gjennomgang på bilen med takstmann da de tok den inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå