Thatssomebaadnews Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Hehe ja det kommer etterhvert Har nå bestemt meg for og prioritere andre ting fremfor utseende: - EU kontroll - Sjekke bremsene, tror dem begynner og bli slitt. - Oljeskift [DONE!] - Sjekke registerreim, og evt. bytte den. - Nye vinterdekk! (De er fra da bilen var ny.. Ikke slitt, men gummi har jo en best før dato!) - Finne ut hvorfor bilen drar noe groteskt mot venstre under kjøring.. Noen som har noen formening om hva dette kan være? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 På min var det servoreima som måtte strammes. Men den dro litt til begge sider. Også bråket det når man svingte rattet helt over til en av sidene mens bilen var i gang og sto stille. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Vet ikke hva det kan være egentlig.. Sjekka lufttrykket i dekkene, var på UNDER 1 BAR! :O Noen som vet hvor mye det SKAL være? Originale vinterdekk, husker ikke dim.. Har ikke gjort så mye, egentlig.. Skal vente til over nyåret, så skal jeg ta bilen inn på verkstedet og fikse det jeg nevnte over her.. MEN vurderer og bytte parklyspærer! Syntes det kanskje ser litt dumt ut med hvit led, som egentlig ser mest blå ut, når jeg ikke har xenon i sprederne.. Noen som har noen tips til hvilke parklys jeg bør ha? Noe xenonmatch, som lyser bra? De jeg har nå vises ikke i dagslys, må være mørkt for at de skal vises.. Ellers, vil jeg ønske dere alle en fortsatt fin jul og et GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er vel ca 30psi det skal være tror jeg. Det står i døråpningen. Godt nytt år ja. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Hvor mye blir det i bar? Hmm.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 2,2-2,3 hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Allright, takker for svar! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vet du har startet ny tråd men 30psi er forøvrig 2,06 bar. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Takker for det! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvorfor ialle dager har du slettet førsteinnlegget trådstarter? Hva er poenget? Det bryter også med våre retningslinjer og har ødelagt hele starten av en god og lang tråd. At du har startet en ny en har fint lite med saken å gjøre, det hadde holdt å legge til en rød tekst øverst i innlegget som forklarte at du hadde startet med nye ting et annet sted. Tråden stenges, har gjenopprettet originalinnlegget så godt det lar seg gjøre. Ta gjerne kontakt på PM dersom man har en -god- grunn til at tråden skal fjernes fra forumet, eller noe informasjon må bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg