Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase: '99 Hyundai Coupè (gammel tråd)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Audi/VAG er veldig "A4"... Du kjøper ikke en vag hvis du vil skille deg ut. Men kjøp deg en bil med bakhjulstrekk eller skikkelig 4-hjulstrekk... du har det uendelig mye mer moro....!

Jepp! Og der kommer Audi inn, med Quattro! INGEN over, INGEN ved siden!

På biler med rettstilte motorer, ja

Dvs. A3/TT/Golf/Bora/Leon har ikke skikkelig 4WD

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Audi/VAG er veldig "A4"... Du kjøper ikke en vag hvis du vil skille deg ut. Men kjøp deg en bil med bakhjulstrekk eller skikkelig 4-hjulstrekk... du har det uendelig mye mer moro....!

Jepp! Og der kommer Audi inn, med Quattro! INGEN over, INGEN ved siden!

På biler med rettstilte motorer, ja

Dvs. A3/TT/Golf/Bora/Leon har ikke skikkelig 4WD

Mhm...

Lenke til kommentar
Golf støttes! Kjører selv en 1.9 TDI 4er, den utgaven som "egentlig" er GTI men har TDI motor...(GTI understell, sports-seter, GTI ratt osv. osv. )Er 110 HK originalt i den, får ca 140 med chip ;)

Egentlig en GTI, men mangler alt av motor... Nå har jeg hørt det også. Eneste positive med en GTI (utenom forsikringsselskapenes fortjeneste) er jo motoren, og til og med den trekker i feil ende. ^^

Trådstarter, er det virkelig ikke plass til no større hjul enn det du listet opp der?

Lenke til kommentar
Golf støttes! Kjører selv en 1.9 TDI 4er, den utgaven som "egentlig" er GTI men har TDI motor...(GTI understell, sports-seter, GTI ratt osv. osv. )Er 110 HK originalt i den, får ca 140 med chip ;)

Egentlig en GTI, men mangler alt av motor... Nå har jeg hørt det også. Eneste positive med en GTI (utenom forsikringsselskapenes fortjeneste) er jo motoren, og til og med den trekker i feil ende. ^^

Det er det! Nuff said! :p

Forsikringen (tro det eller ei) er den samme som på GTI også, og det er ihvertfall høl i hue!

Lenke til kommentar

Det med dekkstøy avhenger av dekkvalg. Jeg kjører på 225/40-18 foran, og 255/35-18 bak, og det er null problem med dekkstøy. Støyer verre med de piggfrie vinterhjulene mine. Sporing er heller ikke noe problem, hvis ikke veien er spesielt sporete.

Kjøp ordentlige dekk! Linglong/Tyfoon er bare å glemme. Du får det du betaler for - lengre bremselengde, mer støy, og dess dårligere prestasjoner på vått føre.

Lenke til kommentar

Ja, men hvorvidt det forplanter seg merkbart videre i bilen avhenger jo av resten av fjæringen. Det er ikke en universal regel at du får mer vibrasjoner bare ved å senke profil.

Det avhenger av dekket du hadde i utgangspunktet, og tilstanden på fjæring generelt. Det er forskjell på stivhet i dekkvegger på dekk f.eks.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har ikke skjedd noe her siden sist.

Bilen er til salgs, og vil bli solgt for rette prisen. Hvis jeg ikke får den solgt før jeg får lappen, blir jeg såklart og beholde den før jeg evt. skulle finne på og "stampe" den :)

Noen som har noen tips til hva ellers jeg burde gjøre med bilen? Satser på en clean look, så bodykit o.l. er uaktuelt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...