Jarse Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 god kveld! fikk forleden dag satt opp trådløst hjemme-nettverk, og det har fungert flawless på familiens stasjonær-pc, og mor sin laptop. Det som ikke har fungert så godt, derimot, er å finne nettverket på min laptop. jeg bruker windows vista opperativsystem, og har prøvd å søke inn nettverket manuelt og automatisk, men finner det ikke. noen tips? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvis router bruker kanal 12 eller 13 så må du stille inn ditt nettverk på PC fra USA til EU. Lenke til kommentar
Jarse Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Hvis router bruker kanal 12 eller 13 så må du stille inn ditt nettverk på PC fra USA til EU. hvordan gjør jeg isåfall dette? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du finner det på kontrollpanel, system, maskinvare, enhetsbehandling, nettverkskort osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå