henrikgr Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Er det noen som kan style biler med photoshop som hadde giddet og skrive litt her om hvordan man skifter farge på bilen,senking,forstørrer felgene og soter rutene? Gjerne hvordan man legger til feks frontspoiler eller hekkspoiler. Eller en link til en side som forklarer dette på norsk.... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Er det noen som kan style biler med photoshop som hadde giddet og skrive litt her om hvordan man skifter farge på bilen,senking,forstørrer felgene og soter rutene?Gjerne hvordan man legger til feks frontspoiler eller hekkspoiler. Eller en link til en side som forklarer dette på norsk.... Aha, kanskje det finnes en egen harry-plugin. Det du beskriver der er nok ting du må finne ut av selv. For å skifte farge på pansrete, kan du markere det. (tegne rundt eller magic wand eller lasso osv.) Når alt er markert, går du på Edit-> Adjust-> Color Balance og leker deg litt der. For å sote rutene kan du markere et vindu(samme måte som over) Kopier markeringen. Lag et nytt lag. Lim inn kopieringen på det nye laget. Og fyll markeringen med svart farge. Velg for eksempel multiply som Color Overlay. Nå sitter ikke jeg på en maskin med Photoshop foran meg, så dette er gjort i hodet mitt... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du finner noen artikler under Guider >Programvare-seksjon som du kan se på. Legger ved ei lenke til et norsk nettsted om bruk av PS: http://www.hah.net/p5/index.htm Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Aha, kanskje det finnes en egen harry-plugin. ROFL!!!!!! Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Aha, kanskje det finnes en egen harry-plugin. He he det er kanskje litt harry men sinnsykt tøft og se hvordan bilen vil se ut med annen lakk og styling. Nå klarer jeg og skifte farge i hvertfall...Det kommer seg. Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 synes det er morsomt å forandre kompisne mine til ailiens lookalike. lage grønn tryne, sorte øyne, stor panne, vorter osv. men så har jeg ikke så mye annet å gjøre det. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Jeg tok meg en tur over på www.bilforumet.net og der sto det mye om dette temaet.Nå kan jeg jammen senke,skifte farge og sote ruter. Men når jeg tar epletiske sirkel eller hva det heter og markerer rundt felgen så blir det bare svart.Jeg får forstørret sirkelen men hvordan blir den blank slik at jeg ser felgen jeg forsørrer? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du markerer felgen, så trykker du CTRL + T, så kan du bare forme den til ønsket størrelse. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Vær forsiktig med hva du gjør i PS: http://url.akam.no/?306 Lenke til kommentar
Hoelern Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Du kan jo sjekke den Svenske siden, www.sportbilen.se Under menyen Photoshoppat, der er det noen få tips og et bra billedarkiv.... Lenke til kommentar
mr. volcano Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Godt tips til soting av vinduer: Marker vinduet med feks. lasso tool. Gå over det markerte området med Burn Tool. Bruk en relativt stor Brush og en ganske høy Exopsure verdi. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå