Gå til innhold

Styling i photoshop


Anbefalte innlegg

Er det noen som kan style biler med photoshop som hadde giddet og skrive litt her om hvordan man skifter farge på bilen,senking,forstørrer felgene og soter rutene?

Gjerne hvordan man legger til feks frontspoiler eller hekkspoiler.

 

Eller en link til en side som forklarer dette på norsk....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som kan style biler med photoshop som hadde giddet og skrive litt her om hvordan man skifter farge på bilen,senking,forstørrer felgene og soter rutene?

Gjerne hvordan man legger til feks frontspoiler eller hekkspoiler.

 

Eller en link til en side som forklarer dette på norsk....

 

Aha, kanskje det finnes en egen harry-plugin. :p

 

Det du beskriver der er nok ting du må finne ut av selv.

 

For å skifte farge på pansrete, kan du markere det. (tegne rundt eller magic wand eller lasso osv.) Når alt er markert, går du på Edit-> Adjust-> Color Balance og leker deg litt der.

 

For å sote rutene kan du markere et vindu(samme måte som over) Kopier markeringen. Lag et nytt lag. Lim inn kopieringen på det nye laget. Og fyll markeringen med svart farge. Velg for eksempel multiply som Color Overlay.

 

Nå sitter ikke jeg på en maskin med Photoshop foran meg, så dette er gjort i hodet mitt...

Lenke til kommentar

Jeg tok meg en tur over på www.bilforumet.net og der sto det mye om dette temaet.Nå kan jeg jammen senke,skifte farge og sote ruter.

 

Men når jeg tar epletiske sirkel eller hva det heter og markerer rundt felgen så blir det bare svart.Jeg får forstørret sirkelen men hvordan blir den blank slik at jeg ser felgen jeg forsørrer? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...