Kjeksmestern Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Desperados (orginalen altså, ikke nr. 2) var et glimrende spill i mine øyne, perfekt "pek og klikk" Det fulgte med en demo i Corn Flakes-pakken som gjorde at jeg kjøpte det i sin tid. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ingen spill er bedre enn sine rykter. Noen spill er kanskje gode og få vet om dem, men det er ikke det samme som om at de er dårlige. Ellers så har spillmagasinet null troverdighet når det kommer til spill. Kommer så mye søppel fra den siden at det er skummelt. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Desperados (orginalen altså, ikke nr. 2) var et glimrende spill i mine øyne, perfekt "pek og klikk" Det fulgte med en demo i Corn Flakes-pakken som gjorde at jeg kjøpte det i sin tid. Foretrekker Commandos (1) jeg, selv om Desperados og var artig. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kingpin var KONGE! Bully har jeg dessverre ikke prøvd ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå