Q-melk2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du har ingen rett til å be om en slik begrunnelse. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jo. Når noen sier de hater meg, vil jeg vite hvorfor. Diskriminering er forbudt. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jo. Når noen sier de hater meg, vil jeg vite hvorfor. Diskriminering er forbudt. Ikke prøv deg, gutten min. Det å hate noen er helt og fult lovlig både på forumet og i Kongeriket Norge, og har ingen ting med diskriminering å gjøre. Endret 27. november 2008 av Q-melk2 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Forsåvidt greit nok det.. Menmen, er vel en måte å skaffe seg et rykte på det her også! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvem i all verden har ikke hørt om JapanPhoto, og hvis ikke, hva i all verden gjør denne personen i en fototråd?? Som alltid er selve kommentarene i tråden bedre enn selve gullkornet! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Misforståelser på internett har blitt dagligvare. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jo. Når noen sier de hater meg, vil jeg vite hvorfor. Diskriminering er forbudt. Ikke prøv deg, gutten min. Det å hate noen er helt og fult lovlig både på forumet og i Kongeriket Norge, og har ingen ting med diskriminering å gjøre. Det er fordi det var han som dreit seg ut i gullkornet sikkert ! :O Ellers er han en arbeider på JapanFoto Artig den der xD Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Falt av stolen min i latter. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Endelig et brukbart gullkorn Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Geilo nei, jeg mener, jeg lo Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Geilo nei, jeg mener, jeg lo Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 haha et av de få gode gullkorn Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Geilo nei, jeg mener, jeg lo heheheh :!: Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmmm.. tror han misforsto første som kom med svar også? Han sa ikke at han skulle til Kina for å kjøpe kamera? Mente han ikke at han skulle kjøpe et kamera så han kunne ta bilder mens han var på reise? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Japan Photo - Kina Photo - samme greia vel. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hmmm.. tror han misforsto første som kom med svar også?Han sa ikke at han skulle til Kina for å kjøpe kamera? Mente han ikke at han skulle kjøpe et kamera så han kunne ta bilder mens han var på reise? Han misforstod vel,men han tok seg inn igjen ved at han nevnte norske butikker. Japan Photo - Kina Photo - samme greia vel. Kina Photo har jeg aldri hørt om har du en link,eller mener du at det spiller ingen rolle om man handler i japan eller Kina ? Er vel kanskje dumt og dra til Japan og handle,hvis man skal til Kina Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Den var litt god =) Tenkte meg det ble utfallet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg smilte ikke ELLER lo. Men det er fordi hjertet mitt er kaldt og ondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå