ZitHless Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg bare lurer hva deres synspunkt på denne pc'n er? skal brukes til gaming for det meste. Har ikke lyst på Intel/Nvidia da jeg ikke er fan av deres priser;) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=85446 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Mer enn bra nok ja. Du klarer deg sannsynligvis også med mye mindre PSU om du vil. edit: åja, to 4870... ja der ser jeg ikke vitsen kontra ett X2 kort..og da er vel 750w psu nødvendig (selv om jeg strengt tatt kjørte mitt på en 500W uten problemer i 2 dager..) Endret 11. november 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Intel E8400 vil være bedre til spill. Lite poeng i å kjøpe 2 x 4870 når 4870X2 eksisterer. Kombiner f.eks med et P45 hovedkort. Fan av priser? Sist jeg sjekket var det fornuftig å se på ytelse i forhold til pris og bruksområde, her i spill. Cooler Master Hyper 212 er vel ca like bra kjøler til under halve prisen. Lenke til kommentar
Croome Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Mer enn bra nok ja. Du klarer deg sannsynligvis også med mye mindre PSU om du vil. edit: åja, to 4870... ja der ser jeg ikke vitsen kontra ett X2 kort..og da er vel 750w psu nødvendig (selv om jeg strengt tatt kjørte mitt på en 500W uten problemer i 2 dager..) http://prisguide.gamer.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=86756 har du noen forslag til endringer på denne pc'en som for eksempel om jeg trenger så mye PSU eller ikke? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Med bare ett 4870 kort trenger du sikkert ikke mer enn en 500w av god kvalitet.. Corsair elns men den blir vel ca like dyr. Jeg ville nok hatt en litt større disk om jeg skulle handlet..hvis du ikke har mer fra før da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå