Teds Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei, Var på vei til å brenne en mappestruktur med filmer over på en DvD-plate for kort tid siden, men av en eller annen merkelig grunn har det skjedd et lite problem jeg ikke aner kan komme av. Setter inn en tom DvD-R-plate og bruker "Send til-funksjonen" gjennom høyreklikksmenyen. Av dette får jeg kun feilmeldingen som kan leses nedenfor: I tillegg på dette bildet har jeg screencapet ikonutseendet til DvD-spilleren både før og etter en tom DvD-plate er satt inn. Det virker som om spilleren leser platen til å være en tom CD-plate av en eller annen merkelig grunn. Det som kanskje er ennå mer muffens er at både DvD-plater med innhold, Cd-plater og tomme Cd-plater leses utmerket uten problemer. Det er akkuran kun tomme DvD-plater spilleren ikke makter å lese, selv om spesifikasjonene tilsier det (har også prøvd med DvD+R-platene, uten resultat). Jeg har avinstallert spilleren, oppdatert firmware til nyeste og kikket i BIOS uten å finne særskilte ordninger som kan løse problemet, derfor henvender jeg meg til dere og håper inderlig på et svar. Håper og tror det er en system- eller registerfeil noe sted, for en spiller kan ikke være defekt når den kan kjøre alle andre mulige muligheter? Håper på et positivt svar! Mvh. Ole Martin Haugesten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå