sogkib10 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det noen som vet om det finnes et cateringfirma e.l. som kan lage og eventuelt levere mat til 3 sultne soldater i nød jul og nyttår. Vi er stasjonert på Olavsvern base som skal legges ned og vi sitter dermed på vakt i jula og nyttår uten matsal. Hadde vært fint om noen kunne diske opp ei lita ribbe og litt kjøtt på pinne Takk på forhånd. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Print ut dette og heng det opp i deres lokale mathandel. Hørtes litt vagt ut at noen gidder å kjøre ut på disse røde dagene for kun 3 stk, muligens en distanse som har et par mil. Sikkert mulig å gjøre en god deal med lokal befolkningen. Lenke til kommentar
sogkib10 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Står ingen ting i veien for at vi kan hente selv Skal gjøre som du sier. Takk for tipset Lenke til kommentar
Platini Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det noen som vet om det finnes et cateringfirma e.l. som kan lage og eventuelt levere mat til 3 sultne soldater i nød jul og nyttår. Vi er stasjonert på Olavsvern base som skal legges ned og vi sitter dermed på vakt i jula og nyttår uten matsal. Hadde vært fint om noen kunne diske opp ei lita ribbe og litt kjøtt på pinne Takk på forhånd. Jeg ser dette er for fjoråret, men det spiller ofte ingen rolle om årstall når det kommer til julemiddag. Akkurat som sjøen er juletallerken minst like tidløs. Allikevel er ofte smaken forskjellig, akkurat som saltvann kontra ferskvann. Skal legge fra meg sammenligningen av sjø og jul Jeg antar at dette ordnet seg, men hvordan smakte egentlig andres ribbe? Jeg har angst for merkelig juleribbe. Det er snart julebordsesong, og jeg skal ta med kollegaer på julebord i år. Jeg har lyst til å bruke et catering firma til å lage ribba for oss, men jeg mener det er visse ting man ikke gambler med, det er kone og barn, og juleribba. Jeg husker min bestemor mislykkede forsøk på sprø svor julen 1997, det var ikke jul det året. Jeg har heller aldri smakt andre ribbe, men det er kanskje på tide å satse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå