Gå til innhold

Best betalt nattjobb?


Anbefalte innlegg

Hadde vært veldig fint med en jobb etter midnatt, da jeg ser for meg at det er veldig godt betalt.

Tjener man foreksempel bra som resepsjonist på hotell? Skal gjerne kunne smugsove litt også, hehe. Noen ideer til arbeidsplasser?

 

Jobben skal forresten være deltid, og fleksibel. Bare helger feks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
flytekniker?

Rundt 6-700k i året og masse nattearbeid

 

Høres da virkelig ut som et yrke man må utdanne seg til.

 

Såg ingen plass at det skulle være ein nattejobb som ikkje krever utdanning.

 

Anyways, det er nok ikkje så mange nattejobber som er veldig godt betalt. Du får nattillegg men når basis lønna er forholdsvis lav så er det ikkje mykje du sitter igjen med for ulempen det er med å jobbe natt.

 

Det er nok få nattjobber der du får muligheita til å sove når du er på jobb, det einaste eg kan kome på der er brannmann som har sovende vakt om natta. Men dette er ikkje ein godt betalt jobb og du må regne med å bli vekkt om natta.

 

Egentlig så trur eg det å jobbe på sjøen er det det beste alternativet ditt. Jobbing stort sett heile døgnet i 30 dagar og likelenge fri til neste gang, er du heldig å har godt fiske så kan du tjene ganske mykje.

Lenke til kommentar

"Det er nok få nattjobber der du får muligheita til å sove når du er på jobb, det einaste eg kan kome på der er brannmann som har sovende vakt om natta. Men dette er ikkje ein godt betalt jobb og du må regne med å bli vekkt om natta."

 

sist jeg sjekka har de ikke dårlig betalt, pluss at de har risiko tilegg også..

Endret av UGP
Lenke til kommentar
Brannkonstabel er en tilleggsjobb? Man har en annen fast jobb i tillegg?

 

Dei fleste større byar har brannkonstabler i 100% stilling. I små kommuner så kan stillinga var så lav som en 2-3 % altså nesten ingenting. 2% av 300 000 er 6000 kroner. Dei fleste deltidsbrannvesen i små kommunar har utbetalt ca 10,000 i året for jobben.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...