Gå til innhold

trenger webside feedback

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter min mening burde du lage glow effekten som er bak de avrundede barene litt mindre. Du bør også prøve å gjøre sånn at det ikke ser så avkappet ut på sidene ;)

Du bør også ta vekk eller endre bakgrunnsfargen bak hovedteksten, siden den er mørkere enn bakgrunnen på resten av siden ;)

Vet ikke hvilken skjermoppløsning du har, men jeg har 1280x800 og da ser jeg en forskjell på fargen på selve siden, og på resten av bakgrunnen.

Legger ved et bilde så får du se hva jeg mener :-)

Lenke til kommentar

Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Slik det er nærmere forklart i nettikette tillates ikke sider hvor man kan finne piratkopiert innhold, dette inkludert eksterne lenker til andre piratsider hvor man kan finne innhold som bryter kopirett og/eller åndeverksloven.

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...