RS2000 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Er det noen butikker/webshopper som har et slikt liggende? Har tenkt å oppgradere mitt gamle Slot 1-kort, og skal kjøpe en Celeron 1.4 med 100 MHz FSB. Hadde tenkt på en Pentium 3 1.4, men mitt gamle i440BX-kort støtter maks 112 MHz FSB, og nedklokking er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 det blir billigere hvis du slenger ut hovedkortet og kjøper ny cpu, da får du mye mer juice for penga pluss at det sannsynligvis blir både billigere og enklere Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 powerleap 1400 og cpu 1000=2400 bdre å kjøpe ny maskin da Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tja, Powerleap har konvertere til det meste for de fleste, men lappene ruller fort hvis du skal ha det (med mindre det er noen i Norge som har sjefs utvalg av dem). Som nevnt er det bedre å hive ut hele rukla. Du får et skarpt P4 HK til godt under 1000-lappen, og NW cellyer er ikke dyre. Ny RAM trenger du jo og da... Ok, hvis det ikke er primærmaskin, let etter en konverter :wink: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har tenkt å oppgradere mitt gamle Slot 1-kort, og skal kjøpe en Celeron 1.4 med 100 MHz FSB. Hadde tenkt på en Pentium 3 1.4, men mitt gamle i440BX-kort støtter maks 112 MHz FSB, og nedklokking er ikke aktuelt. Hvis det er bx-hk som støtter max 112 MHz fsb med siste Bios, er det trolig bare å glemme dessverre ( lukter OEM-kort i "pakke-PC" ? ) Dog, det finnes modda konvertere som kjører infernalsk med Tualatin på "the museum-road": http://www.geocities.com/_lunchbox/tualero...cess_table.html . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå