tørrfisk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Age of Nero heter nyplata til Satyricon. Jeg hadde absolutt null forventninger til denne plata. Men så satt jeg på "my skin is cold" og ble overrasket over en atmosfærisk og velprodusert black metal låt. Satyricon er endelig tilbake i sitt rette element igjen. "the sign of the trident" var enda bedre. Åpner med et enkelt riff som går igjen og blir etterfulgt av klassisk black metal harmonisering og dobbelpedaling. Her kommer virkelig satyricons signaturlyd frem. Denne plata er like bra produsert som Mayhem's "Chimera". Slik moderne black metal skal være. Lite mellomtone, gitarlyd fra Peavey 5150, XXX eller Mesa. Sangene er kalde og har liten plystreverdi imotsetning til "now diabolical" Jevnt over holder plata meget tilfredstillende kvalitet, med unntak av noen parti av "Commando". Gir plata 8/10. Innfride den dere andres håp? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg postet denne tråden tidligere, dere er velkommene til og poste der Selv synes jeg ikke dette albumet var noe særlig. Endret 11. november 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fortsettes i tråden nevnt ovenfor. Stenges og reaksjoner på moderering gjøres som vanlig pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg