askldkalssda Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har lett og lett... men alt koster cash og mye er veldig dårlig. Gjør på mange måter ikke arbeidet noe mer effektivt. OK.. så jeg har ikke lett akkurat nå. Men for et halvår siden . Men ga opp da. Noen som har noe lurt på lager? Hva bruker du? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Prøv Eclipse. Bruker Eclipse med PDT tillegget og den gjør også en meget grei jobb med Javascript. Mulig jeg har installert en plugin for det (husker ikke helt). Tror også Netbeans har fått Javascript støtte i senere versjoner. Om jeg ikke husker helt feil har den også fått støtte for refaktorering og mer avanserte ting. Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 jeg bruker aptana studio. der har du hjelpetekst på javascriptfunksjoner samt en oversikt til høyre for å hurtig hoppe til dine egne funksjoner. Prøv Eclipse. Bruker Eclipse med PDT tillegget og den gjør også en meget grei jobb med Javascript. Mulig jeg har installert en plugin for det (husker ikke helt). Tror også Netbeans har fått Javascript støtte i senere versjoner. Om jeg ikke husker helt feil har den også fått støtte for refaktorering og mer avanserte ting. hvordan er eclipse med tanke på hastigheten? synes jeg husker at eclipse er litt treg. men aptana som jeg bruker er vistnok bygd på eclipse er overanskende rask. Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvis du bare trenger en editor, og ikke nødvendigvis et svært IDE, så er de desidert beste, editorene emacs og vim som også er free software og fåes til nesten alle operativsystemer. De kan være litt vanskelige i starten, men når du først lærer deg det så er de milevis bedre enn nesten alt annet. Søk litt på emacs eller vim tutorials og introduction og cheat sheet så ser du hvilken du liker best. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 jeg bruker aptana studio. der har du hjelpetekst på javascriptfunksjoner samt en oversikt til høyre for å hurtig hoppe til dine egne funksjoner. Prøv Eclipse. Bruker Eclipse med PDT tillegget og den gjør også en meget grei jobb med Javascript. Mulig jeg har installert en plugin for det (husker ikke helt). Tror også Netbeans har fått Javascript støtte i senere versjoner. Om jeg ikke husker helt feil har den også fått støtte for refaktorering og mer avanserte ting. hvordan er eclipse med tanke på hastigheten? synes jeg husker at eclipse er litt treg. men aptana som jeg bruker er vistnok bygd på eclipse er overanskende rask. Både Eclipse og Netbeans er skrevet i Java og rimelig seige. Begge har dog blitt bedre i de senere versjonene. Nye oppdateringer av JVM'en har også ført til endel ytelsesøkning. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Eg bruker Komodo-Edit 5 saman med Firebug for debugging. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Bruker også Aptana til å redigere Javascript/CSS og fungerer veldig bra. Har enkel navigering av alle funksjoner/klasser du har laget og som nevnt hjelpetekst når du skriver (også kompabilitets-info). I tillegg bruker jeg også FTP funksjonen mye til opplastning på websiden. Programmet er tregt å starte ja, men når den først kjører så fungerer alt kjapt. Endret 19. desember 2008 av hishadow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå