Bjørn_H Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg mottok i dag min Corsair 256mb 3500 brikke. Fra før hadde jeg en samme og en samsung. Her kommer problemet: Når jeg putta i den nye corsair brikken var det fortsatt 512 mb ram. Det stod det i oppstarten og i windows xp. Jeg har prøvd å bytta plass og sånn uten at det hjelper. Kan det hjelpe med en bios oppdatering? I så fall, hvordan gjør man det? Hovedkortet mitt er et Abit AT7 KT333 Noen som vet hva problemet er? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tror ikke kortet takler 3 minnebrikker, er ikke sikker men har vert boti det tidligere at det kun gikk å ha to minnebrikker i hk Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Det har jo fire ram-slotter så det burde takle det. Alle brikkene er av type 256mb Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 kjør bare med den nye, kjør med bare den nye og en gammel hva skjer? Trykk alle rambrikkene skikkelig nedi (krokene skal på som du vet) Flash bios Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Kan noen forklare hvordan man flasher biosen på hovedkortet mitt? Er litt usikker på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå