Disorder Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hallo! Jeg har en ide om en tråd hvor alle som vil kan lage en veldig liten omtale av sine utvalgte spill fra Ps3 samlingen. Da sier du først hvilket spill du skal anmelde og så sier du hvorfor du liker/ikke liker spillet. Til slutt gir du spillet en score. La scoren være fra 1 til 10. Utifra dette kan jo folk som vil ha et spill kanskje få vite litt om det her og få et innblikk i spillet. Legg gjerne til bilder og. Jeg kan jo begynne! Ninja Gaiden Sigma Garantert ett av mine favorittspill! Man styrer ninjaen Ryu Hayabusa som skal reise gjennom flere interresante baner på jakt etter samuraien Doku. Doku stjal det onde søster-sverdet til Ryu sitt drage-sverd. Hele spillet handler kort sagt om hevn. Men historien er ikke det store i dette spillet. Hele spillet handler bare om hardbanka slossing. Spillet tilbyr slossing med sverd og andre utrolige våpen som ingen andre spill kan. Ninja Gaiden Sigma er bare en remake av Ninja Gaiden til Xbox. Spillet passer alle som elsker kjapp og utrolig vell-polert slossing, men passer extra godt til ninja elskere! Ninja Gaiden 2, Dragon Sword (Til DS) og det originale burde også sjekkes ut! SCORE: 10/10 Dark Sector Dark Sector er veldig bra. Spillet ligner spillmessig på Resident Evil 4, Gears of War og Dead Space. Man styrer Hayden Tenno som er blitt utsatt for en slags mutant-gift. Hele armen er mutert og ut fra handen kommer en "Boomerang med kniver" eller "Glaive" som det heter. Spillet funker på alle måter. Styringen er utmerket, våpen, grafikk, fiender og baner er også glimrende. Historien kan sikkert for noen være uklar til tider fordi den rett og slett ikke er bra nok fortalt. Men sånn nogenlunde bra er den! Spillet har også en kul gjemme seg og unna-manøvere. Man kan dukke og stå bak absolutt alt av strukturer og kasser. Man kan også kaste seg vekk til alle sider hvis det blir nødvendig! Men jeg skulle ønske at Hayden var mer bevegelig. SCORE: 9/10 Et veldig bra action tredje-person skytespill! Endret 11. november 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvorfor ikke bare bruke leser anmeldelser hos Gamer.no? Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dunedain, du kan bare pelle deg vekk fra tråden? Her handler det om personlig erfaring... Samme som mini filmanmeldelser i film katogeri som vi finner i her diskusjon.no, hva er poenget med det når vi har kulturo.no liksom? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Jeg skjønner hva du mener, men i de "proffesjonelle" anmeldelsene blir det ofte skrevet det samme. Og det er at spillet burde være nytt og kreativt. Kanskje du ikke er enig med anmelderne og vil heller si din EGEN mening her. Det er bare for å si din mening om et spill. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Genial tråd Skal selv komme med noen anmeldelser etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå