Maltas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har fram til nylig brukt en gammel logitech mus (3 knapper inklusiv scrollhjul) med god gammeldags kule under. Jeg ble lei av å måtte renske ut dritt fra kula og tilhørende system for å få musa til å virke skikkelig, så for noen måneder siden gikk jeg til innkjøp av en ny mus. Jeg så opprinnelig etter en logitech MX 310 siden det er en som jeg har på jobb, og jeg synes den er veldig behagelig i bruk og den har perfekt størrelse for mine hender. Nå er det en såpass gammel mus at de fleste nettbutikker ikke har denne lenger, så jeg endte opp med å kjøpe en MX518 i den tro at denne musa ville ha samme størrelse som de to andre logitech musene jeg har brukt. Den gang ei, for MX518 er ganske så stor. Etter å ha brukt den i noen måneder nå har jeg kommet til at jeg må ha meg en ny og mindre mus. Er det noen som har forslag til en optisk (eller laser) mus som har tilsvarende størrelse som logitech MX 310. Jeg bruker den til gaming og surfing, og har blitt avhengig av ekstraknappene som kan brukes til å bla fram og tilbake på internett, og som kan programmeres i dataspill. Jeg er ikke avhengig av noen supergamingmus med skyhøy dpi. Jeg vil også foretrekker en mus med ledning siden jeg foretrekker en lett mus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg må si at jeg var skeptisk til G9 men jeg kjøpte den fordi jeg fikk den så billig. Nå mener jeg at dette er den beste musen jeg noensinne har hatt. Den er vidunderlig så derfor vil jeg anbefale den. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kjøp deg Microsoft Habu! Beste Musen jeg har hatt noengang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå