Bikkj1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har problemer med å koble til PS3 til TVen min via HDMI-kabel. Når jeg kobler via HDMI og velger riktig kanal på TVen hører jeg lyden fra spiller/filmen i PS3, men skjermen er svart. Jeg har en HD-klar 37 tommer Toshiba fra 2007 (modell 37C3000P) og en engelsk PS3. Jeg benytter en standard godkjent HDMI-kabel. Noen forslag til hva som kan forårsake problemet? Kan det ha betydning at PS3en er kjøpt i england? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 skal ikke ha noen betydning. men er du sikker på at PS3'en er satt opp til å spytte ut bilde på HDMI? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 skal ikke ha noen betydning. men er du sikker på at PS3'en er satt opp til å spytte ut bilde på HDMI? Var det jeg tenkte på også, det er vel bare å holde inne "power" på PS3'en i noen sekunder (5-10 eller noe) Lenke til kommentar
avRack Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er 112 % sikker på at her er det berre innstillingane som er feil. Reset innstillingane ved å holde inne powerknappen i 7-10 sekunder. Evt. prøv med ein annan kabel og fiks slik at du har bilete på skjermen, so går du på innstillingar og endre kva utsignal PS3'n skal sende på. HDMI, analog, component eller noko slikt. I ditt tilfelle velge du HDMI. Her kan du også velge om du skal sende lyd via HDMI også, eller med ein annan kabel. Vel da som passar deg. Lykke til. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 å holde inne power kanppen i 7 - 10 sek funker bare fra HDMI til kompatibel da Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 å holde inne power kanppen i 7 - 10 sek funker bare fra HDMI til kompatibel da Nesten sikker på at når du gjør det, så begynner den å spytte ut fra alle utgangene. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 å holde inne power kanppen i 7 - 10 sek funker bare fra HDMI til kompatibel da Nesten sikker på at når du gjør det, så begynner den å spytte ut fra alle utgangene. Ja, det funker jo fra "scart" til HDMI også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå