Gå til innhold

Fallout 3 til Xbox 360

MacLovin

Anbefalte innlegg

Jeg har sett en del trailere og lest om Fallout 3, jeg synes det så sykt bra ut.

Jeg er 14 år. Har bare spilt et RPG spill ''Mass Effect'' Spilte bare begynelsen og det likte jeg ikke så veldig godt, Mass Effect altså.

Jeg har ikke spilt Oblivion som de sier er ganske likt.

Så det jeg lurer på er.

Tror dere jeg vil like Fallout 3?

Hva synes dere om Fallout 3?

post-176637-1226424171_thumb.jpg

Endret av hellboy1994
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke likte Mass Effect tviler jeg litt på at du vil like Fallout. Fallout er jo litt likr ME med at du "pauser" for å sikte på lemmer eller flere fiender. Det er jo et action rpg spill, så hvis du f.eks ikke liker å bygge opp en karakter tror jeg du trygt kan styre unna Fallout. Min mening iallefall.

Jeg liker det veldig godt, men, dette er min type spill så det er ikke så rart. Kjedelig å bruke penger på et spill som en ikke liker. I værste fall ,hvis du skulle kjøpe det, kan du jo evt bytte det på EB-games eller noe.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke likte Mass Effect tviler jeg litt på at du vil like Fallout. Fallout er jo litt likr ME med at du "pauser" for å sikte på lemmer eller flere fiender. Det er jo et action rpg spill, så hvis du f.eks ikke liker å bygge opp en karakter tror jeg du trygt kan styre unna Fallout. Min mening iallefall.

Jeg liker det veldig godt, men, dette er min type spill så det er ikke så rart. Kjedelig å bruke penger på et spill som en ikke liker. I værste fall ,hvis du skulle kjøpe det, kan du jo evt bytte det på EB-games eller noe.

Jeg spilte bare begynelsen av ME og jeg vet ikke om det er nok til å si at jeg ikke liker det

Jeg likte at man kunne bygge opp karakter og gjøre det mer personlig liksom, også likte jeg de spesial greiene man kunne gjøre på LB eller RB. Det jeg ikke likte var at våpnene virket så pinglete. Jeg må også si at jeg er ikke helt sikker hva RPG vil si.

Bare at alle handlinger har en konsekvens

Lenke til kommentar

RPG står for Role Playing Game. Du går altså inn i en rolle og utvikler karakteren din ved dine bevisste og kanskje også ubevisste valg.

Nå er Fallout 3 et spill av et helt annet kaliber enn Mass Effect, som dessverre hadde for mange feil og mangler til å nå helt opp blant de beste, og jeg kan ikke tro at noen som liker spill generelt ikke vil elske Fallout 3.

Lenke til kommentar
Ville dere kjøpt GoW 2 eller fallout 3?

GeoW 2 pga onlinedelen, og Fallout 3 pga den store verdenen og alle mulighetene i spillet. Jeg har vel spilt Fallout 3 i ca 30 timer, og har nesten ikke gjort noe som helst, men fortsatt hatt det moro. Jeg har vel brukt nesten like mye tid online i GeoW 2. Mye morsommere enn GeoW 1, som jeg rett og slett hatet! Ikke spør meg hvorfor...

Fallout 3 er på en måte Oblivion i post-apokalyptisk verden. Kjempespill!

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Oblivion var jo bra da det kom, fortsatt synes jeg det er ganske bra. Fallout 3 derimot er jeg ikke like begeistret for. Synes ideen er bra, men den når bare ikke helt ut til meg. Ikke var jeg noe fornøyd med V.A.T.S delen heller. Bare irriterende..

*skriveleif*

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar

Jeg liker Fallout 3 svært godt, men jeg er litt enig i at VATS er litt for grundig implementert, det er nesten håpløst å drepe sterkere fiender uten det. Skulle vært lettere å drepe fiender utenfor VATS-modus også. Bortsett fra dette er Fallout 3 et knallspill. Jeg vil absolutt anbefale deg å prøve det!

Skulle jeg velge mellom F3 og Gears 2 hadde valget likevel vært lett, Gears 2 vinner soleklart. Singleplayerdelen av Gears 2 alene er ikke sterk nok til å vinne mot F3, men om du liker å spille mot andre har du hundrevis av timer å glede deg til i Gears 2.

EDIT: Du kan selvsagt også spille MED andre, det er enda gøyere :)

Endret av This is David
Lenke til kommentar

Begynnelsen til Mass Effect er kjedelig og uengasjerende. Jeg er en RPG-veteran men ble ikke imponert og ga nesten opp ganske fort. Det viste seg å være utrolig dumt av meg, da Mass Effect er helt fantastisk.

Prøv å spille minst 5 timer før du kaster fra deg Mass Effect.

Fallout 3 er ganske forskjellig, men hele spillet er fortsatt basert på karakterbygging, dialoger, quests osv. Så hvis dette skremmer deg vekk bør du heller gå for et FPS. Fallout 3 kan ligne på et FPS når du ser på skjermbilder og videoer, men det er det absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Begynnelsen til Mass Effect er kjedelig og uengasjerende. Jeg er en RPG-veteran men ble ikke imponert og ga nesten opp ganske fort. Det viste seg å være utrolig dumt av meg, da Mass Effect er helt fantastisk.

Prøv å spille minst 5 timer før du kaster fra deg Mass Effect.

Fallout 3 er ganske forskjellig, men hele spillet er fortsatt basert på karakterbygging, dialoger, quests osv. Så hvis dette skremmer deg vekk bør du heller gå for et FPS. Fallout 3 kan ligne på et FPS når du ser på skjermbilder og videoer, men det er det absolutt ikke.

Ja tenkte meg at man ble mer engasjert i mass effect med tid, men jeg lånte bare spillet så fikk ikke spilt så mye

Lenke til kommentar

Spilte vel ca 3t av Mass Ef.og likte det ikke.Gikk til innkjøp av GOW2 og Fallout,og jeg har enda ikke apnet GOW2.Kjempespill som jeg har brukt ca 150t! på.Ser vats blir nevnt og brukte det ikke før langt utispillet da jeg ikke var fornøyd med den.Men så at når man hadde fått opp skilla sine etc. var dette en meget bra måte å få kill på,ikke minst sparte du mye ammo.Det jeg ikke liker er at man ikke kan reparere armor og våpen etc selv uten at man har identiske våpen/armor å bruke av.Skulle vært nok med en hammer og hadde man høy repairskill å fikse disse til 100%.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg kjøpt Fallout 3. Fikk d på en fredag og ble helt hekta:P

Gjorde ikke annet enn å spille på 5 dager utenat skolen og når jeg skulle hente mat på kjøkkene. Spiller enda da, er ikke gått lei. Spiller det faktisk ca 4 timer hver skoledag og kansje 7 timer i helgedagene. Såe jeg har ikke et liv lenger:P

Lenke til kommentar

Du er ikke gammel nok til å spille fallout 3!:p

Men spillet er for bra. En av de bedre spillene jeg har spilt.Har vel spilt rundt 45 timer og har ikke gjort så mye av mainquestene.

At det går an å være så gøy å ta sidequests og bare gå rundt å utforske! :p

post-apokalyptisk = tiden etter at verden er lagt i grus, veldig enkelt forklart.

Angående klaging på v.a.t.s: Da burde du vel ikke anskaffet spillet? Da v.a.t.s er et nøkkelelement for å spille spillet.

Selv syntes jeg det er utrolig bra, trodde jeg kanskje skulle bli lei i lengden,

men man blir visst aldri lei av av å blåse beinet av en raider :D

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...