Gå til innhold

frp-landet - hva mener du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, man kan ignorere dem totalt f.eks. "Think McFly, THINK!" Det at man ikke bryr seg om andre har ikke den nødvendige konsekvens at man må gå rundt å ta livet av andre av den grunn, men hvis du mener det så er det kanskje best at du ikke tenker slik jeg gjør. ^_^

 

Det er jo nettopp derfor folk dreper, fordi de blåser i andre. Om du ikke bryr seg om andre og har noe å vinne på å drepe en annen person, samt liten sjanse for å bli tatt, så dreper du den andre personen.

Lenke til kommentar
Nei, man kan ignorere dem totalt f.eks. "Think McFly, THINK!" Det at man ikke bryr seg om andre har ikke den nødvendige konsekvens at man må gå rundt å ta livet av andre av den grunn, men hvis du mener det så er det kanskje best at du ikke tenker slik jeg gjør. ^_^

 

Det er jo nettopp derfor folk dreper, fordi de blåser i andre. Om du ikke bryr seg om andre og har noe å vinne på å drepe en annen person, samt liten sjanse for å bli tatt, så dreper du den andre personen.

 

Strengt talt så må man vel bry seg om andre for i det hele tatt å gidde å bruke tid på å drepe dem. :)

Lenke til kommentar
Strengt talt så må man vel bry seg om andre for i det hele tatt å gidde å bruke tid på å drepe dem. :)

 

Da må man også bry seg om andre for å gidde å hetse dem slik du gjør.........

Det er forresten en annen tråd hvor du ikke gadd å begrunne hvorfor sosialen skulle kuttes.

 

Jeg hetser da dem ikke ... jeg sier bare at de ikke betyr noe for meg, med mindre jeg har relasjoner til dem. Da og først da, betyr de noe for meg. Kan ikke du fortelle meg hvorfor jeg skal bry meg med hva alle verdens mennesker holder på med, med mindre de påvirker meg. Jeg bryr meg med hva Stoltenberg driver med, fordi han er med på å forsure livet mitt, jeg bryr meg ikke hva N'goro Mubaba driver med, for jeg har null relasjoner til denne personen.

Lenke til kommentar
Jeg hetser da dem ikke ... jeg sier bare at de ikke betyr noe for meg, med mindre jeg har relasjoner til dem. Da ogførst da, betyr de noe for meg. Kan ikke du fortelle meg hvorfor jeg skal bry meg med hva alle verdens mennesker holder på med, med mindre de påvirker meg. Jeg bryr meg med hva Stoltenberg driver med, fordi han er med på å forsure livet mitt, jeg bryr meg ikke hva N'goro Mubaba driver med, for jeg har null relasjoner til denne personen.

 

Siden vi lever i et samfunn med arbeidsdeling, så påvirker vi andre med så å si alt vi gjør.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Lav utdanning, røyking og grilldress er andre kjennetegn.

 

Trur nokk at det er dei med høgast utanning som stemmer FRP, dei med lav utdanning stemmar som regel på SV, AP og anna styggheit.

 

Kvifor vil dei med lavast utdanning ha mindre skatt?

Dei tjenar jo berre på det, fordi det er jo dei rike som betalar skulen, bibloteket, sjukehuset o.s.v.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
eg bryr meg med hva Stoltenberg driver med, fordi han er med på å forsure livet mitt

 

FRP'ere er en egen rase. :)

 

Eg er ivertfall gla for at eg ikkje er med i rasen din, trur at eg ville blitt tvangssterilisert vis eg hadde vert i nærleika av den og tatt livet av meg viss eg hadde vert medlem av den.

Lenke til kommentar
Lav utdanning, røyking og grilldress er andre kjennetegn.

"Etter utdanning er personer med lavest utdanningsnivå noe mer skeptisk til sammenslutning enn personer med høyest utdanningsnivå. Etter partitilhørighet er det solide flertall mot sammenslutning i partiene SV, AP og H, mens tallene tyder på tilnærmet dødt løp i KrF of Frp."

 

Det tilsier altså at det er flere med høyere utdanning i KrF og Frp.

http://www.aa-f.kommune.no/file.axd?fileID=1630

 

Det er nok rimelig klart at det er oss med høyere utdanning som stemmer FrP. Det enkelste beviset er at det er snylterne som stemmer på SV og AP, da det er disse som er opptatt av å sy puter oppunder armene på snikere.

Lenke til kommentar
Det er nok rimelig klart at det er oss med høyere utdanning som stemmer FrP. Det enkelste beviset er at det er snylterne som stemmer på SV og AP, da det er disse som er opptatt av å sy puter oppunder armene på snikere.

 

Vel, SSB er helt uenig med dere.

 

http://www.ssb.no/emner/00/90/rapp_valg/ra...rapp_200731.pdf

 

Søker du ned til 3.1, ser du at FrPs velgere har lavere utdanning enn velgerne til alle de andre partiene (bortsett fra "Andre"). At "høyresiden" har lavere utdanning er imidlertid ikke like klart, da Høyre-velgere har ganske høy utdanning, men det samme gjelder for SV, og for øvrig også Venstre.

Endret av flammekaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...