mad-man Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei! Jeg har en bærbar pc med Vista på.. Jeg starter den og det er svart skjerm hele tiden. Starter den igjen senere å da funker den plutselig. Men da kommer det opp noe med innstillinger eller at jeg skal "load defult" men når jeg trykker på en av de så kommer det bare "Password:" på skjermen. hva er det!? hjelp meg! Lenke til kommentar
creaT Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 sansynligvis er det passordet til biosen. uten dette passordet så kommer du ikke inn i biosen. og da får du heler ikke loada default settings. Lenke til kommentar
mad-man Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 men er det et spesielt passord!? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 tja pleier å være ofte hvis ikke du har tatt noe speiselt, admin eller administrator, prøv det Lenke til kommentar
mad-man Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 det var ikke admin eller administrator! Er det noen andre tips!? det er en packard dell maskin. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Skru av maskinen, ta ut kabel til lader, og ta ut batteriet. Vent 10 sekunder, sett på plass batteri og lader, start opp. Hva skjer nå ? Lenke til kommentar
mad-man Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 jeg vet ikke! Kan prøve neste gang jeg skrur på pc'n!^^ har hatt den på siden jeg fikk det til i går kveld!^^ Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Så du fikk det til ? Hva gjorde du for å få det til ? Lenke til kommentar
mad-man Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 jeg gjorde ingenting!^^ funker av og til! skjønner du. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå