fredrick4 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 hei! skal kjøp meg ny p-c og skal bygge p-c selv her er oppsette link passer delene? er det noen jeg bør bytte ut? skal bruk den til gaming;) har: kabinett os er det noe mer jeg trenger (div kabler, pasta osv)? takker for svar;) Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Blir ikke noe gameing pc med 350Q-tec watt. Den må byttes ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ifølge her så skal PSU rekke den. Skal du oppgradere anbefaler jeg likevel å sprette opp til 500w vist du vil ha muligheten for å oppgradere:) Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 ok;) da velger jeg å gå noen kr opp i pris. her sett på dem her to: link link er disse helt ok? og hvem av dem er best? eller er oppsette bra? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Trust 420W PSU Low Noise Big Fan PW-5250 vil jeg si er best da den har en 120mm vifte så lyden blir halvert. (edit - hvis du absolutt skal ha en av de to.) Ville ha valgt et bedre merke og hatt 550-800w så du kan bruke den samme i mange år fremover med kraftigere skjermkort.) Endret 12. november 2008 av War Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Når man tenker på at Trust er en rebrandet Q-tec, så sier det alt. (Sjekk UL-nummeret, de er like). Dere må ikke kjøpe dette skrammelet, styr for guds skyld unna. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Trodde ikke det skulle gå ann å få mye Gaminpc ut av bare et par tusen, men du har fått meg til å skifte mening selv om det ikke var det mest solide oppsettet jeg hadde sett Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har selv hatt Qtec og den begynnte å brenne , måtte til og med ha må ny tapet på veggen. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Når man tenker på at Trust er en rebrandet Q-tec, så sier det alt. (Sjekk UL-nummeret, de er like). Dere må ikke kjøpe dette skrammelet, styr for guds skyld unna. hva annbefaler du/dokker da? har ikke all varden av penger Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 hva med denne link er det et bra valg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå