Gå til innhold

Re-Volt... -Tilbakeblikk på et fantastisk spill, glemt av massen.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vil gjerne meddele et fantastisk spill (Re-Volt) som ble lansert for mange mange år tilbake. Har hatt fantastiske tider med dette spillet i min ungdom. Iguana Entertainment gikk konkurs i 2004 og spillet ble fort glemt og det har fått MYE mindre oppmerksomhet enn fortjent. (Gamer.no, har dere noen formeninger om dette spillet?)

-info om spillet: http://en.wikipedia.org/wiki/Re-Volt

For noen måneder siden greide jeg å finne frem spillet igjen og har funnet et community til klassikeren. Her har admins programmert en lobby for de som ønsker å spille Re-Volt mot andre over internett. Disse lager fortsatt også avanserte baner og biler med 3D Studio MAX.

Siden det er så fryktelig få som vet om spillet, linker jeg adressen til dette lille Re-Volt samfunnet :) Den har en liten lobby applikasjon for multiplayer.

-------------------------------------

http://revolt.speedweek.net/rv_house/

-------------------------------------

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo. Men med ca 1500 nye baner laget og biler, samt multiplayer, så tror jeg dette spillet blir foreviget.

*meep meep ja det går an å få dette spillet. Men jeg vet ikke om spillet fortsatt er unner "lisens" etter konkurs så mer kan jeg ikke si.. kan si at du får tak i det, og at patch 1209 må legges inn samt RV House lobby program som du finner på linken jeg gav der..

Vanvittig gøy online :)

Endret av keem85
Lenke til kommentar

Spillet funker ikke. "Can't flip display buffers" er feilmeldinga. Har alle patcher og slikt på plass. Feilmeldingen dukker opp når den kommer til Wincar.hull.hul(usikker på navnet). Har vista

Har noen peiling? Har brukt google, men ingen av løsningene fungerte...

Lenke til kommentar
Spillet funker ikke. "Can't flip display buffers" er feilmeldinga. Har alle patcher og slikt på plass. Feilmeldingen dukker opp når den kommer til Wincar.hull.hul(usikker på navnet). Har vista

Har noen peiling? Har brukt google, men ingen av løsningene fungerte...

Spør proffene på RV House lobbyen.. det er også RV House forum og RRR Racing Forums med masse hjelpsomme folk. vet om flere som spiller det på nett med vista

RV House - Downloads

Endret av keem85
Lenke til kommentar

Dette spillet kjøpte jeg til PC i sin tid, så har mange gode minner fra dette gitt. Ser det har kommet og kommer en del bleke kopier på diverse platformer, men tviler sterkt på at disse kan måle seg med gode gamle Re-Volt. Så var det bare å finne ut av hvor spillet befinner seg i alt rotet da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...