mingebretsen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hallo:) Tittelen sier det meste. Må kopiere et program fra skole pcen min, over på min private. Da jeg har begynt å bruke min private på skolen, da den er bedre. Er altså Autodesk 3ds Max programmet (et 3d design program). Må flytte hele programmet, inkl. lisensen over til min private ved hjelp av en ekstern hardisk ell. Hvor finner jeg filene? Hvor ligger lisens fila? Er egentlig en mac fyr, så er ikke så kjent på pc Takk på forhånd! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Eg trur ikkje det er så frykteleg lett. Dette kan jo brokes som piratkopiering, så dei gjer det nok så avansert så mogleg. Du må hugse på at det ligg ein rekke filer og stringar i registeret og rundtforbi, så copy paste vil ikkje fungere. Snakk med skulen heller. Er egentlig en mac fyr, så er ikke så kjent på pc Godt å høyre. At du er Mac fyr. Selv har eg alltid hatt Windows, men etter å ha prøvd Mac kjem eg nok neppe tilbake. Men frå offtopic til ontopic - skal du flytte programmet frå PC til Mac? Lisensen? Lenke til kommentar
mingebretsen Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Men frå offtopic til ontopic - skal du flytte programmet frå PC til Mac? Lisensen? Nei, er snakk om å flytte fra windows til windows. Har windows instalert på mac´en. På skolen bruker vi alle programmene i Adobe CS3, og da dette 3d programmet. Kun 3d programmet som ikke har en egen mac version, minst etter va jeg vet. Så jeg bare re-starter inn i windows en gang i uka når vi har undervisning i 3d. Endret 11. november 2008 av mingebretsen Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan du ikkje berre spørre skolen om dei kan innstalere det på Macen din då (på Windows). Lenke til kommentar
mingebretsen Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Kan du ikkje berre spørre skolen om dei kan innstalere det på Macen din då (på Windows). Haha, det var lurt! Sånn helt seriøst, det var det. Hadde ikke tenkt på det:P Kan spørre teknikkeren på skolen i morgen:) Tusen takk Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hehe, bare hyggeleg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå