stefanf Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Vi er et gjeng som har fått fiksa oss utstyr slik at vi kan ha en "liten" gaming session i helga. Hvilke spill kan anbefales? Vi tenkte oss Colin 2, Battlefield og HL/CS og UT Noen flere forslag? Vi har ikke monster pc-er. Den dårligste er vel en PIII800 med gf4600 (overkill ja...) kort eller en P4 1,4 med gf2Ultra Da vi ikke har nok versjoner av alle disse spilla til å kjøre en på hver maskin så lurer jeg på om dette går, eller om vi må kopiere en cd til hver maskin. Må vi ha flere CD-nøkler? og hvor skaffer vi disse? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Skal dere f.eks. spille online, må dere ha CD-nøkler. Dere kan f.eks. spille på lag i Battlefield mot noen andre. Det er vel morsomt. Så det er verdt dem hundrelappene spillet koster. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Quake IIIStarcraftWarcraft III Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Co-op: Serious Sam 2 (ellevill), Ghost Recon (finnes et par mods/expansions til denna også) og Diablo 2 LoD (om dere ikke har spillt det noe særlig før) Strategi: Her er nevnte Warcraft 3 og Starcraft Broodwar kremen. Men nye CC Generals er mye moro og (tipper den vil gå på p3 maskinen på lave settings). Ellers har man Age of Empire/Mythology/etc som mange liker. Battlefield kan være litt i grenseland for P3 maskinen og hadde jeg ikke vært usikker på den så ville jeg anbefallt UT2003 også.. Jeg kan godt hjelpe litt med noen tips til åssen dere ordner det siste du spør om, men la oss ta det per e-mail da Gamer.no setter svært lite pris på sånn diskusjon. Adressa mi står langs ikonene under denne meldinga. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det skal ikke diskuteres hvordan dere kan få tak i cd-keys av pirat spill her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg