McIver Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har kjøpt meg DiNovo tastatur for enkelt å bruke det til PC'n (og evt. PS3) når den er koblet opp mot tv'n... Det som skjer er at tastaturet "henger seg opp" etter en liten stund når jeg bruker det. Musepilen fryser på skjermen og ingenting fungerer. Den kan komme seg etter litt, eller hvis jeg stenger og åpner igjen lokket på tastaturer. Da kan jeg bruke pekeplaten, men ingen av de andre tastene eller funksjonene på tastaturet fungerer. Jeg må ut med batteriet og sette det inn igjen for at det skal fungere som det skal igjen... Men problemet starter som regel igjen etter kort tid. Prøvde å legge inn de nyeste driverne og Logitech programvaren, men uten bedring! Byttet inn tastaturet der jeg kjøpte det og fikk et nytt, men dette har også det samme problemet (utenom en treg y-tast som fungerte på det nye;). Noen som har opplevd noe lignende med Dinovo mini tastaturet?? Tastaturet er skikkelig sweet når det fungerer, så har lyst til å finne en løsning på problemet!!! Lenke til kommentar
bandit Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har kjøpt meg DiNovo tastatur for enkelt å bruke det til PC'n (og evt. PS3) når den er koblet opp mot tv'n... Det som skjer er at tastaturet "henger seg opp" etter en liten stund når jeg bruker det. Musepilen fryser på skjermen og ingenting fungerer. Den kan komme seg etter litt, eller hvis jeg stenger og åpner igjen lokket på tastaturer. Da kan jeg bruke pekeplaten, men ingen av de andre tastene eller funksjonene på tastaturet fungerer. Jeg må ut med batteriet og sette det inn igjen for at det skal fungere som det skal igjen... Men problemet starter som regel igjen etter kort tid. Prøvde å legge inn de nyeste driverne og Logitech programvaren, men uten bedring! Byttet inn tastaturet der jeg kjøpte det og fikk et nytt, men dette har også det samme problemet (utenom en treg y-tast som fungerte på det nye;). Noen som har opplevd noe lignende med Dinovo mini tastaturet?? Tastaturet er skikkelig sweet når det fungerer, så har lyst til å finne en løsning på problemet!!! Bruker du medfølgende BT-dongle eller annen/integrert bluetooth løsning.?? Hadde samme problem med min Dinovo EDGE når jeg brukte laptopens innebygde Bluetooth... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå