liktorn Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei jeg bor i et bofellesskap med 3 andre personer. De klager hel tiden på at "nettet faller ut". Og jeg må skru av/på den trådløse routeren, så virker det en stund, så faller det ut igjen. Alle leilighetene er innenfor 10 meter fra routeren. Er det noen som vet om en løsning på dette? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er jo å ta med seg et balltre rundt og banke den som laster ned med bittorrent.... Hvilken router har dere? Kjøper man en ny router, f.eks D-link DIR-655 så er disse langt mere stabile enn gamle routere og mange andre merker. Når det gjelder bittorrent så lønner det seg å sette ned antall forbindelser i programmet. Reduserer man dette til f.eks 30 så er man rimelig trygg på at det går bra. Pass også på at upload og download ikke står på max. 50% er en bedre innstilling for at de andre skal kunne bruke nettet. Lenke til kommentar
Lasse92 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg hadde akkurat samme problemet med at nettet falt ut når jeg lastet ned osv. Så oppgraderte jeg til D-link Dir-655, fra den møkka routern jeg fikk fra telenor. da ble nettverket mye mer stabilt. Så du bør kjøpe ny router. jeg Anbefaler D-link Dir-655 Lenke til kommentar
liktorn Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Takk for tips! Det kan nok stemme at det er folk som bruker bittorrent her ja. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 sjekk og at det ikke er flere trådløse nett som ligger på samme kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå