Hauglie Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 en derbi senda R med hebo titan anlegg, dyse og forgasser passerer 100! kompis har kjørt med dette i 107 målt med gps! Hebo titan har ett sykt digg toppdrag med desverre er ikke bånn draget så bra. Lenke til kommentar
trondtang Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Merker Stor Forskjell forhold til vinterdekk pigg. kjørte 1dag med slitte dekk på snø... Aldri mer. så vinterdekk er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Når jeg kjøper sykkel må jeg ha hjelm, men er det noen mer som kan være lurt å ha? Er det vanskelig å få solgt en derbi senda om den er behandlet fint og er 2-3 år gammel? Taper den seg mye i pris? Er det lurest å kjøpe brukt eller ny?! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Greit med gode hansker, og jakke hvis du ikke har. Det varierer, er den trimmet, skraper i lakken, rust på ramma ol blir det nok litt vanskeligere. Men har den vært nedplombert hele tiden, pen i lakken(lite/ingen skraper og ikke falmet), og lite rust er det nok litt lettere ja. Men så vet man jo ikke hvordan det er om 2-3 år heller. Kan være det kommer billigere mopeder osvs. Jeg synes det er smartest å kjøpe en som er brukt. Man finner mange som er i bra stand og kjørt lite til flere tusener billigere en ny.. Lenke til kommentar
Fu Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Litt i seneste laget. Men ihvertfall, hvis du ikke har bestemt deg. Er 1,70 høy og har Derbi Senda DRD PRO, er ikke no problem med høyden... Ordentlig piggdekk sitter like godt som på asfalt. Prisen ligger på 35 000,- (dyr moped) Det er bra med mange gir. Da får du flere gir å velge mellom i for. eks. oppoverbakker. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Så jeg det stod Drd Pro her et sted? Nei. En moped er ikke verdt en så stiv pris. Penger rett ut av vinduet i mine øyne! (Tenk deg godt om, 32/34 000 for en moped som ser litt bra ut?...) Nei vettu hva! Kjøp heller en billig X-Race å fiks den opp, så skal du se du får noe mye tøffere enn en Drd Pro! Den synker mye i pris også, etter årene når du skal selge den. Snakker av erfaring. Endret 9. november 2009 av MusiQ Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 drd pro er noe dritt å selge i følge forhandler. og nei, de tjener ikke mindre eller noe på å selge den kjenner han som eier butikken. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 drd pro er noe dritt å selge i følge forhandler. og nei, de tjener ikke mindre eller noe på å selge den kjenner han som eier butikken. Mhm, taper stooore penger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå