gard. Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Har planer om å kjøpe meg en t-skjorte, men legger merke til at den har "Fitted" i navnet (er for menn). Det jeg lurer på er da hvor "fitted" den er. Liksom helt tight, litt løs eller hva? Forstår at den kan skille seg ut fra andre "fitted" t-shirts, men som regel; hvordan er de? Hvis noen lurte, er det denne. Endret 11. november 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
iwood Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Har planer om å kjøpe meg en t-skjorte, men legger merke til at den har "Fitted" i navnet (er for menn). Det jeg lurer på er da hvor "fitted" den er. Liksom helt tight, litt løs eller hva? Forstår at den kan skille seg ut fra andre "fitted" t-shirts, men som regel; hvordan er de? Hvis noen lurte, er det denne. Det er vel her snakk om innsving i livet, og at stramheten avhenger av hvilken størrelse du velger. Hvis du velger i din vanlige størrelse blir den neppe klaustrofobisk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Stemmer nok det at det er snakk om svai i den som gjør at den ligger tettere rundt magen. Mener det er det samme som vel før var kjent som "lady fit", men nå også har blitt normalt for gutter. Mye digger å gå i enn vanlige slappe t-skjorter Endret 17. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå