Skogslik Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ja, i dag fikk eg meg endelig bil lappen, må si eg har strevd litt men nå er alt over! så enormt fornøyd nå, måtte bare skrive det her Lenke til kommentar
War Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Grats, nå kommer de største utfordringene- beholde lappen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 hehe ja, skal selvfølgeli kjøre med vett! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Misunnelig nå! Har teorien på fredag, så det er vel på tide å "hit the books". Kjenner det klør i fingrene nå! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hehe ja, skal selvfølgeli kjøre med vett! Det sa jeg også. Tro meg; det sklir ut. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Gratulerer så mye . hehe ja, skal selvfølgeli kjøre med vett! Håper jeg for all del . Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 gratulerer som andre sier. kjør med vett, ikke kjør som et svin nu. Det blir surt når du blir tatt Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 gratulerer som andre sier. kjør med vett, ikke kjør som et svin nu. Det blir surt når du blir tatt For ikke å glemme at man kan skade/drepe andre i trafikken. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gidder ikke lage en ny topic på dette, så jeg drar opp denne. I dag sto jeg Mer lettet enn glad egentlig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, lettelse er følelsen man sitter igjen med. Husker det. Mer fornøyd med at slitet er over enn at man faktisk har lov til å kjøre bil alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå