kennybooy3 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei! Jeg pleier ofte å være DJ på et ungdomshus i bygda. Jeg begynner å bli tom for musikk og lurer på om dere har noe forslag? Min erfaring er at techno/trance ikke er så populært. Lurer på om dere har forslag til noe bra musikk? :!: Er egentlig åpen for alle sjangre ! Takk for alle svar Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hardstyle/hardcore Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Spørs aldersgruppen, men viss det er unge ungdommer så kan noe Augustana være noe for de, noen skikkelige klinelåter Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tokio Hotel digger jo alle fjortisser ellers så er det vel RNB og hiphop ganske populær i den aldersgruppa Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. Samtidig har et par innlegg med off-topic blitt slettet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hardstyle/hardcore Støttes. Litt Showtek kan alle digge. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kan jo prøve med Justice og Slagsmålsklubben. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har også vært DJ på små fester og manglet musikk, men har tydd til DDE - det gir bra stemning hver gang Eller bruker jeg å sjekke litt på topplistene som f.eks VG.no/lista for å holde meg litt oppdatert. Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Vil anbefale å spørre rundt etter hva de vil høre, evt. sett på "klassiske" klinesanger Lenke til kommentar
kennybooy3 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 tusen takk for mange gode svar å tips :!: Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 http://www.last.fm/music/indietrash/guilty...proven+innocent Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Topp 20 musikk. Musikk som spilles på mtv er nok populært Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg jobber på selv på et ungdomshus, og fikk forleden en gruppe ungdommer skrive en liste med ønskelåter til DJ'en vi bruker på discotekene. Har lista liggende, så hvis du PM'er meg mailen kan jeg sende deg den. Lista inneholder 50-60 låter. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Etter min mening, passer disse sangene til diskotek (Kanskje et par 80 og 70-talls, men): Pop og Disco: Kevin Rudolf Feat. Lil Wayne - Let it rock Wham - The edge of heaven The Dazz Band - Let it whip Oliver Cheatham - Get down saturday night Lættis Weed - Phantom 08 Hip hop: 2Pac - Dear mama Das EFX - Real hip hop (Pete Rock remix) Ray J Feat. Young Berg - Sexy can I Rock: Wild Cherry - Play that funky music Mad at gravity - Burn Kaiser Chiefs - Ruby Blink 182 - First date Green Day - Holiday Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 AC/DC er alltid en vinner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Topp 20 musikk. Musikk som spilles på mtv er nok populært Av erfaring virker det som om du helst bør unngå disse. Gå heller for det som er fett, men ukjent. Lenke til kommentar
kennybooy3 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Takk for mange gode tips ! Nå blir det god gang på ungsomshuset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå