Orjanp Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nais. Kunne nesten kjøpt en slik en i stedet for en T400. Forøvrig, hva med en test av T400? Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 [...] samt en lekker liten LED i Thinkpad-logoen som pulserer når maskinen er i standby og lyser fast når den er i bruk. Dette er muligens for å rekke en hånd ut til privatpersoner [...] Måtte slike "privatpersoner" gå og brenne. Det finnes de iblant oss som liker en stilren, svart firkant og som heller ikke vil ha et OS hvor det tar 3 sekunder å bytte vindu på grunn av en fancy animasjon. På grunn av dette må jeg gjerne langt opp i pris og få med massevis av annet bedriftstull på maskinene mine. Bare fordi jeg ikke vil ha avrundede kanter og blinkende lys. GRR! Lenke til kommentar
Bluewave Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har denne jeg, Må si meg ganske så fornøyd men skulle ønske der var valg for vilken software som skulle instaleres under første startup eventuelt default med xp og så oppgraderbar til Vista... Noen som vet prisen på den med dedikert grafikk? Har jeg muligens forkjøpt meg? Batteritiden og temperaturen er forøvrig knall! Er digg og sitte maange timer uten og tenke lader eller brenne både armer og bein av seg. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kan ikke si Lenovo akkurat tenker design, jeg syns alle bærbare PCene de har laget er kjemestygge. Fikk en fra skolen, det ser jo ut som om de bare har teget opp noe på begynnelsen av 90-tallet, og bare beholdt designet til i dag. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Liker faktisk designet jeg, vil ikke ha noe "bling-bling"! 1 Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ikke noe blingbling jeg snakker om heller, men hvorfor skal alle PCene ha det samme designet? De bør da ihvertfall ha litt design, det trekker kunder. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 ThinkPad = bedriftmaskiner, tviler på at noe mer design hadde trekket flere kunder i dette området.. Lenovo selger jo som hakka møkk til seriøse bedrifter fra før av Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Åja, jeg viste ikke at det var bedriftsmarkedet de sikter seg inn på, da kan jeg jo skjønne det Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lenovos Thinkpad-design oser profesjonalitet. Det trekker kunder, kunder av en litt annen sort enn dem som foretrekker glatte overflater, runde kanter og hurtigknapper for enhver liten operasjon. 1 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) De gamle 14'' T40-T43 er de feteste pcene noensinne (designmessig) Endret 12. november 2008 av Slikape Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Merkelig at de har displayport på denne, men ikke på T400. Kan ikke skjønne hvorfor. Ørjan... Endret 12. november 2008 av Orjanp Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg synes faktisk at min T68i er den flotteste maskinen noensinne, rent designmessig. Når den i tillegg er en fantastisk maskin å jobbe med, er det trygt den beste maskinen jeg noensinne har hatt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Jeg må le litt av folks uvitenhet rundt Thinkpads designhistorie. Men det er jammen godt det finnes produsenter som satser på kvalitet i sin design fremfor "plastic fantastic" og "bling-bling". For å si det rett ut.. det er ikke mange som fortjener en Thinkpad, de fleste er for uvitende til å vite hva de faktisk får. Endret 12. november 2008 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg synes faktisk at min T68i er den flotteste maskinen noensinne, rent designmessig. Når den i tillegg er en fantastisk maskin å jobbe med, er det trygt den beste maskinen jeg noensinne har hatt. T68i? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Heh, sånn går det når jeg blander gode mobiltelefoner og gode laptoper, mente T61p Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Heh, sånn går det når jeg blander gode mobiltelefoner og gode laptoper, mente T61p Jeg for min del digger ikke mellomrom på hver side av tastaturet (designmessig), derfor synes jeg T40-43 var de meste deilige thinkpadene, ettersom de ikke var widescreen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvordan er temperaturen på denne under bruk? Jeg har en bruker som er hypersensitiv på håndleddsvarme. Ligger CPU-en i fremkant og avgir særlig med varme så er det over og ut med PC-en. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvis den er tilsvarende T400 på dette punktet skal problemet med håndleddsvarme være tilnærmet lik null. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) De gamle 14'' T40-T43 er de feteste pcene noensinne (designmessig) second that! Jeg for min del digger ikke mellomrom på hver side av tastaturet (designmessig), derfor synes jeg T40-43 var de meste deilige thinkpadene, ettersom de ikke var widescreen. T61p ble også levert i ikke-widescreen. Min mor har en slik i 14" størrelse, og det må være noe av det lekreste som har blitt laget av bærbare pc'er (den er slående lik T40-serien, den eneste forskjellen er vel at IBM-logoen er borte) Endret 12. november 2008 av ventle Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 De gamle 14'' T40-T43 er de feteste pcene noensinne (designmessig) second that! Godt å se folk som har peiling. Jeg har fortsatt en T42 stående hjemme som jeg bruker til alskens ting med XP Pro og 1.5GB minne. Super maskin og har aldri opplevd maken til driftstabilitet og solid maskin. T61p ble også levert i ikke-widescreen. Min mor har en slik i 14" størrelse, og det må være noe av det lekreste som har blitt laget av bærbare pc'er (den er slående lik T40-serien, den eneste forskjellen er vel at IBM-logoen er borte) Haha herlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå