Gå til innhold

Test: Lenovo Thinkpad SL300


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[...] samt en lekker liten LED i Thinkpad-logoen som pulserer når maskinen er i standby og lyser fast når den er i bruk. Dette er muligens for å rekke en hånd ut til privatpersoner [...]

 

Måtte slike "privatpersoner" gå og brenne. Det finnes de iblant oss som liker en stilren, svart firkant og som heller ikke vil ha et OS hvor det tar 3 sekunder å bytte vindu på grunn av en fancy animasjon.

 

På grunn av dette må jeg gjerne langt opp i pris og få med massevis av annet bedriftstull på maskinene mine. Bare fordi jeg ikke vil ha avrundede kanter og blinkende lys. GRR!

Lenke til kommentar

Har denne jeg, Må si meg ganske så fornøyd men skulle ønske der var valg for vilken software som skulle instaleres under første startup eventuelt default med xp og så oppgraderbar til Vista... Noen som vet prisen på den med dedikert grafikk? Har jeg muligens forkjøpt meg? Batteritiden og temperaturen er forøvrig knall! Er digg og sitte maange timer uten og tenke lader eller brenne både armer og bein av seg.

Lenke til kommentar

Jeg må le litt av folks uvitenhet rundt Thinkpads designhistorie. Men det er jammen godt det finnes produsenter som satser på kvalitet i sin design fremfor "plastic fantastic" og "bling-bling".

 

For å si det rett ut.. det er ikke mange som fortjener en Thinkpad, de fleste er for uvitende til å vite hva de faktisk får.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
De gamle 14'' T40-T43 er de feteste pcene noensinne (designmessig)

 

second that!

 

Jeg for min del digger ikke mellomrom på hver side av tastaturet (designmessig), derfor synes jeg T40-43 var de meste deilige thinkpadene, ettersom de ikke var widescreen.

 

T61p ble også levert i ikke-widescreen. Min mor har en slik i 14" størrelse, og det må være noe av det lekreste som har blitt laget av bærbare pc'er (den er slående lik T40-serien, den eneste forskjellen er vel at IBM-logoen er borte) :)

Endret av ventle
Lenke til kommentar
De gamle 14'' T40-T43 er de feteste pcene noensinne (designmessig)

second that!

Godt å se folk som har peiling. Jeg har fortsatt en T42 stående hjemme som jeg bruker til alskens ting med XP Pro og 1.5GB minne. Super maskin og har aldri opplevd maken til driftstabilitet og solid maskin.

 

T61p ble også levert i ikke-widescreen. Min mor har en slik i 14" størrelse, og det må være noe av det lekreste som har blitt laget av bærbare pc'er (den er slående lik T40-serien, den eneste forskjellen er vel at IBM-logoen er borte) :)
Haha herlig...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...