HLSolbjorg Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Som tittelen sier... Jeg skal snart ha lan, og det er ganske kjedelig når vi skal spille f.eks bf2, at det er 1-3 som sitter å spiller wow... Så, jeg lurte på om det finnes programvare, evt noen porter jeg kan blokkere i rutern? De skal liksom ikke få logget inn på accounten, eller at de får syyyk ping :) Takker for svar! Lenke til kommentar
Star Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Her er det en liste over portene. Er bare til å blokkere TCP/UDP i routeren. Hvertfall det som er beskrevet ulike steder på nettet Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Takker!! Btw, skrivefeil i navnet på artikkelen lol EDIT: Det som også hadde funket hadde vært no software som jeg kunne gi tillatelse til hvem som fikk internett EDIT2: Hvordan vet jeg om det er TCP eller UDP porter? :S Endret 11. november 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Haha Bra hls. Lan uten wow. Endelig. Kansje gøre det med conan og? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Ok, prøvde å blokkere de portene som TCP porter, siden jeg ikke fant ut hvilke porter som var hvilke. Det endte med at jeg ikke hadde internett i det hele tatt, på ca 1 dag, helt til pappa måtte resette ruteren, og alle ruterporter er nå lukket igjen -.- Noen som vet om hvordan man kan lukke disse portene UTEN at det går utover noe annet? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 ta bare og legg inn det at du slår av pcen hvis du starter opp wow. Leg inn pasord slik at de ikke får skifta det. Kan jo bare få en av de til og gjøre noe så sniker du deg bort og legger det inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå