FenrisC0de Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei! Var hos tannlegen i dag og han fant et sted i hjørnettannen hvor stikkepinnen hans hang litt igjen, og han konkluderte med at det var et slags påbegynt hull og foreslo at jeg skulle komme tilbake så han kunne borre litt. Lurte litt på om jeg kunne fikse dette selv? Hvis jeg bare pusser tennene litt ekstra elns? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tannlegen min sa at hvis jeg pussa ekstra mye, og godt der det påbegynte hullet var kunne det faktisk fjerne det.. Men så er tannlegen min russisk da.. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tannkremen og fluor er vel til for å forebygge hull og sånt, så ekstra grundig pussing skal nok gå greit. Men jeg vet ikke om jeg hadde tatt sjangsen å ikke gå til tannlegen, tenk hvis det blir verre alikevel? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Borring gjør da ikkno vondt, kom deg til tannlegen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det påbegynte hullet er jo mer utstatt, men dersom du pusser ekstra godt så vil det vel ikke utvikle seg til noe mer. Problemet er bare at du må gjøre dette resten av livet, hullet tetter ikke seg selv. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vil tro at litt epoxylim vil gjøre susen. Hvis du ikke har det så kan gaffateip være en god løsning for en liten stund. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det påbegynte hullet er jo mer utstatt, men dersom du pusser ekstra godt så vil det vel ikke utvikle seg til noe mer. Problemet er bare at du må gjøre dette resten av livet, hullet tetter ikke seg selv. Da lærte jeg noe nytt idag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå