L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Andre steder jeg har vært så har jeg opplevd at man får en hake ved siden av PM-er man har svart på. Dette savner jeg på dette forumet. Hadde vært ypperlig. Får til tider en del PMs og er ikke bestandig jeg rekker å svare på alle. Derfor hadde det vært en stor hjelp med et slikt visuelt hjelpemiddel til å holde oversikten med. Er dette noe som hadde vært mulig å implimentere? Endret 11. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Støttes! Dette burde ikke være så alt for vanskelig å implementere så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg ønsker meg også litt bedre søkemuligheter i PMer, spesielt utboksen. Hadde vært kjekt å kunne søkt etter f.eks et brukernavn og fått opp alle PMene jeg har sendt til vedkommende. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hadde vært kjekt å kunne søkt etter f.eks et brukernavn og fått opp alle PMene jeg har sendt til vedkommende. Ja! Blir fort mye rot i PM mappene Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg