oc88 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kjøpte ekstern HD til den bærbare, for Backup. Den kjører USB 2.0, men det har ikke jeg, jeg har 1.0 eller no. Er det grunnen til at den fungerer.. Denne kjøpte jeg ===>http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=29693&t=1711&l=3&AvdID=1&CatID=9&GrpID=9&s=pl Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kjøpte ekstern HD til den bærbare, for Backup.Den kjører USB 2.0, men det har ikke jeg, jeg har 1.0 eller no. Er det grunnen til at den fungerer.. Fungerer eller fungerer ikke? Hvis den fungerer, og HK ditt bare har støtte for USB 1.1 så kjører HD på USB 1.1 hastighet dvs 12 Mbps. Men det må vel gå utrolig tregt?! Jeg ville kjøpt et PCI kort med USB 2 utganger å satt inn i maskinen. USB 2 kjører på 480 Mbps. Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg ville kjøpt et PCI kort med USB 2 utganger å satt inn i maskinen. USB 2 kjører på 480 Mbps. litt vanskelig å stappe pci kort i en bærbar? Kan kjøpte pcmcia kort med usb med støtte for alle usb'ene, 400 spenn på komplett. Men tror ikke dette ville løse problemet. Ikke no manualer eller drivere som skal installeres? Beste er vel å sjekke support hos produsent... gl :wink: Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg ville kjøpt et PCI kort med USB 2 utganger å satt inn i maskinen. USB 2 kjører på 480 Mbps. litt vanskelig å stappe pci kort i en bærbar? Kan kjøpte pcmcia kort med usb med støtte for alle usb'ene' date=' 400 spenn på komplett. Men tror ikke dette ville løse problemet. Ikke no manualer eller drivere som skal installeres? Beste er vel å sjekke support hos produsent... gl :wink:[/quote'] Sånn kan det gå når man skumleser. Men, jeg skulle alltid klart å presset et pci kort inn i maskinen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå