mad-man Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en Yamaha YBR 125 nå og el-starten funker ikke. Når jeg trykker på el-starten hører jeg et "klikk". det tyder jo på at det er liv i selve el-starten. Jeg tror selv det er batteriet som er dårli eller lignende. Hva sier dere!? Dette er den første lett-sykkelen min så har lite peiling på sånt. Er vant til en gammel Puch Ds 50 som jeg fant på låven hos besteforeldrene mine som jeg skrudde fra hver andre og reparerte. Den var det EN ledning på Så har ikke noe særli peiling på det elektriske på en sykkel! Setter pris på hjelp så fort som muligt! Lenke til kommentar
mad-man Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Jeg lurer også kom det er muligt å sette inn Xeon lyspære på den!? Det er så dårli lys i den orginale pæra. Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har hatt samme problemet på min sykkel, enten er det startmotoren som er gåen, eller start reelet.. hvis det er lite strøm hadde du hørt at den sveivet litt.. Lenke til kommentar
mad-man Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 OK! Takk! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 spør på 125 seksjonen på mopedportalen.com. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har brukt H4 phillips moto-vision som var bra. men beste pære jeg har hatt i sykkelen er OSRAM nigth vision eller noe sånt heter den, 2 i en eske. Veldig bra. Styr unna billig pærer, Ikke noe kjekt å kjøre i mørket på landeveien med regn, masse trær som skygger ekstra til i høstmørket med sylskarpe xenon lys som kommer forfra og blender deg på den tilfettede, støvete, ripete visiret. Osram pæren ga faktisk bedre lys i mørket. Det er gjort noe med pæra, litt sånn til skygging så lyset blir forsterket hvor du faktisk ser når du kjører. Mens andre lys ofte går rett opp over noe jeg har merket kraftig i skogholdt. Lyste mær rett opp en fram. Husker ikke hvilken pære det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå