Azton Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny skjerm. Tenkte å investere i en litt bra 19". Hva er viktig å se på etter en ny skjerm, dots per inch ? hva er best, mange eller få ? Kanskje dere kunne kommet med noen forslag ? Tenkte å bruke ca 3-3500 kr. På forskudd takk - Azton Lenke til kommentar
corcky Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Velg en skjerm med Diamondtron/Trinitron bilderør. Da tror jeg nok du vil bli fornøyd uansett merke. Den kanskje beste 19 tommeren du får til respektabel pris er vel iiyama HM903DT med blant annet 1280x1024@121Hz. Samsung 959NF er også en knall god skjerm. (har selv lillebroren 757NF og er knall fornøyd.) Men uansett så bør du velge en flat skjerm. Øynene dine vil takke deg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har hørt at Hundai Q910S skal vere bra , denne får du for 2077.- hos Psdata Lenke til kommentar
Azton Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Ja, en flat skjerm var jeg bestemt for å ha. Sitter på en akkurat nå(far min sin) og den er mye bedre en den kula jeg har hjemme. Har sett en del på denne Samsung 959NF skjermen. Virker ganske pen Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Velg en skjerm med Diamondtron/Trinitron bilderør. Da tror jeg nok du vil bli fornøyd uansett merke. Den kanskje beste 19 tommeren du får til respektabel pris er vel iiyama HM903DT med blant annet 1280x1024@121Hz. Samsung 959NF er også en knall god skjerm. (har selv lillebroren 757NF og er knall fornøyd.) Men uansett så bør du velge en flat skjerm. Øynene dine vil takke deg. Kan denne iiyama HM903DT kjøpes i Norge ? Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kan denne iiyama HM903DT kjøpes i Norge ? Både Databutikken og Absolutt Data har den. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Var imponerende spesifikasjoner med tanke på den relativt lave prisen. Jeg er alikevel usikker på merket, som jeg ikke har hørt om før. Noen som har en formening om dette ? Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Iiyama har vunnet stort sett det som er av tester i utlandet, og er regnet for å være et kvalitetsmerke. Siden jeg aldri har sett en slik skjerm selv, har jeg ikke noe annet å støtte meg på enn det jeg har lest, som altså stort sett har vært positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå