mtine Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hei. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg ny laptop. Vil gjerne ha en under 15 ", men jeg er en "gamer" og med det er det vanskelig og finne en som er liten Jeg har sett litt på Toshiba sin PORTM80010F, men er usikker på om Intel Graphics Media Accelerator X3100 er ett bra skjerm kort. Ingen som gir meg ett skikkelig svar. kan noen hjelpe meg? og evt. hvilke laptop må jeg kjøpe hvis den ikke duger? Noen tips? Prisen hadde vør grei om den ikke lå så mye over 10.000,- Her er litt spesifikasjoner: Prosessortype (CPU) Intel Core 2 Duo Minnetype (RAM) DDR2 Minnehastighet i MHz 667 Maksimalt oppgraderbart minne i MB 4 096 Lagringskapasitet i GB 320 Harddiskhastighet i rpm 5 400 Lydkorttype Stereo sound & Dolby Sound Room Integrerte høyttalere Analogt modem Nettverkskort (10/100) Trådløst nettverkskort Minnekortavleser Skjermtype TFT Skjermstørrelse i tommer 13,30 Maks. skjermoppløsning 1280 x 800 Web-kamera TV-utgang PCMCIA (antall) 1 PCMCIA (type) Express Card USB 2.0 (antall) 3 FireWire (IEEE 1394) 1 Bluetooth Andre tilkoblinger vga, HDMI Batteritype Li-ion Pekeutstyr Touch Pad Operativsystem Microsoft Windows Vista Home Premium Programvare MS Works, Toshiba DVD player, McAfee Internet Security Suite (30-D), Ulead DVD MovieFactory® for TOSHIBA, Toshiba Disk Creator, ConfigFree, Toshiba Assist, on-line user's manual, Toshiba utilities and drivers. Høyde i cm 3,50 Bredde i cm 31,40 Dybde i cm 22,90 Vekt i kg 1,99 Takk Endret 11. november 2008 av mtine Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Intel GMA X3100 er en innebygd chip som ikke er noe for spilling. Den er kald og effektgjerrig og meget bra om man ikke skal spille. Men skal du det så bør du velge noe annet Hva som duger kommer helt ann på hva du skal spille. Selv synes jeg ikke krevende spill og laptop hører sammen i det hele tatt. Men som sagt, kommer helt ann på hvilke spill du spiller Endret 11. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
mtine Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 okej. ja det va det jeg tenkte. spiller wow, og har veldig lyst å prøve sims 3 når det kommer ut, men det er ingen spesifikasjon p det enda. Grunnen til laptop er for og kunne frakte den med meg lett, pluss skole arbeid. Noen tips til laptop da? eller i såfall, hva er ett bra skjerm/grafikk kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå