Lukilock Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hallo! Bare lurer på en ting, er Genuine Advantage med i SP3? Ikke spørr hvorfor jeg lurer på dette Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nei den gjør ikke det. Den kommer derimot som en egen valgbar komponent i automatic updates. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 valgbar? bare velg avanserte instillinger når du installerer så ser du hva du laster ned hvertfall. ikke bare kjør på for da blir du fort sittende med wga notify slik som meg Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 valgbar? bare velg avanserte instillinger når du installerer så ser du hva du laster ned hvertfall. ikke bare kjør på for da blir du fort sittende med wga notify slik som meg Det var det jeg mente. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 det var det jeg backa opp ;-) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Oppdaterte nettopp en pc til SP3. Ulheldigvis så glemte jeg å krysse av at jeg ikke skulle ha Genuine Advantage.. Men så kom jeg på et program jeg har brukt før som fjerner driten. Btw, så heter det WGA remover. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Btw, så heter det fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå