Croome Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei! Jeg har nå hatt en HP bærbar i litt over ett år og er veldig godt fornøyd men i det siste har den begynt og rett og slett slutte og lade når batteriet kommer opp til 32 eller 33 % og jeg har ikke noen anelse av hva dette kommer av, laderen er kald så jeg er helt sikker på at den ikke lader. Har prøvd og sette strøminnstillingene til default uten at dette har hjulpet, har også prøvd å endre styringsplan men det hjalp heller ikke. Er det noe galt med batteriet? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan hende den blir for varm, for da nekter den å lade. Er adapteret kaldt sier du? Det "skal" vel bli varmt uansett, så lenge den er koblet i veggen? Lenke til kommentar
Croome Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Ja, adapteret er kaldt, men det står i. Og maskinen er helt normal tempretatur! Lenke til kommentar
Croome Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Nå er adapteret varmt og det står at den lader men prosentene blir ikke større! Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 da må den være defekt eller noe, har du mistet den i gulvet noen ganger da? eller lignene? Lenke til kommentar
Croome Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Nei, har aldri gjort det, og dette startet helt plutselig mens pceen sto på... men noen ganger så står den på 100% sånn som nå når jeg skriver dette så det kan hende at den bare viser feil så den er egentlig på 100% hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå