Hopperesque Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Liker første halvdel, men den taper seg etter det. Slutten er unødvendig sentimental. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Verden blir aldri den samme igjen etter å ha sett den gjennom øynene til Forrest Gump. Les mer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Forrest Gump er min favorittfilm gjennom tidene Utrolig bra film og Tom Hanks's beste rolle i min mening. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Forrest Gump er min favorittfilm gjennom tidene Utrolig bra film og Tom Hanks's beste rolle i min mening. Den ligger høyt på min topp-5 liste Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 En film man ikke glemmer! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) . Endret 15. desember 2011 av narrie Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Den ligger på en solid 2. plass hos meg. En film man ikke glemmer! Og aldri blir lei av. Jeg har blitt lei av Forrest Gump etter at det norske skolesystemet har brukt denne filmen hver eneste gang når det skal være filmvisning i forbindelse med engelsktimer, historie eller lignende. Har sikkert sett den 4-5 ganger på skolen, på en elendig Nicam TV a 28", gjerne med en ødelagt høyttaler Filmen skal nok sees om 15-20 år igjen på et fremtidig format for at jeg skal lære å bli glad i den, slik som den kanskje fortjener. Endret 11. november 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Forrest Gump er min favorittfilm gjennom tidene Utrolig bra film og Tom Hanks's beste rolle i min mening. Den ligger høyt på min topp-5 liste PÅ min også ass Genial film Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ah, en av filmene som etter min mening er tidløs. Jeg er sikker på at uansett hva som kommer i fremtiden, så vil denne stå som en av mine absolutte favoritter. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har noen skrevet en oversikt over hvor mange produkter, merker osv han var med på? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ohh, vi skal se denne på skolen på torsdag. Medelever som har sett den sier den er dritt kjedelig, men jeg tror det kan bli bra. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Folk som sier den er dritt kjedelig er bare umodne. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Folk som sier den er dritt kjedelig er bare umodne. Nå påsto vel enkelte andre brukere at det var umulig å bli lei den filmen. For min del stemmer det ikke. Vi pleide å sette på Forrest Gump hver dag når vi hadde besøk. Vi var meg, brødrene mine og deres venner. Dette var rett etter filmen var sluppet på VHS, og vi brukte dagene på å sitte i kjellerstuen og herje (ungdomsskolen, må vite). Etter å ha sett den ca tyve ganger har jeg fått litt styggen av hele filmen. Jeg synes rett og slett den blir kjedelig. Igjen, muligens på grunn av at vi spilte den om og om igjen. Etter vi hadde slitt den ut var det Pulp Fiction sin tur. Den klarer jeg også ikke heøt å se igjen, ettersom vi sikkert så den en 15-20 ganger. Den eneste filmen jeg har klart å se igjen, selv etter 15-20 spillinger er "Trollmannen fra Oz". Men det er heller ikke den filmen jeg først drar frem når jeg går i gjennom samlingen min. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 En ting er hvis du har sett den ørten ganger, klart man kan bli lei... En annen ting er kids som har sett den en gang og som kommer med uttalelser som "Den var drit kjedelig". Da vil jeg si det er snakk om umodenhet. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har blitt lei av Forrest Gump etter at det norske skolesystemet har brukt denne filmen hver eneste gang når det skal være filmvisning i forbindelse med engelsktimer, historie eller lignende. Har sikkert sett den 4-5 ganger på skolen, på en elendig Nicam TV a 28", gjerne med en ødelagt høyttaler Filmen skal nok sees om 15-20 år igjen på et fremtidig format for at jeg skal lære å bli glad i den, slik som den kanskje fortjener. Utrolig bra sagt. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Den ligger på en solid 2. plass hos meg. En film man ikke glemmer! Og aldri blir lei av. Jeg har blitt lei av Forrest Gump etter at det norske skolesystemet har brukt denne filmen hver eneste gang når det skal være filmvisning i forbindelse med engelsktimer, historie eller lignende. Har sikkert sett den 4-5 ganger på skolen, på en elendig Nicam TV a 28", gjerne med en ødelagt høyttaler Filmen skal nok sees om 15-20 år igjen på et fremtidig format for at jeg skal lære å bli glad i den, slik som den kanskje fortjener. Jeg var kanskje litt heldig når det gjaldt elektroniske komponenter på skolen. Vi hadde både prosjektor og surround lyd med bass. Men etter hvordan du beskriver dine opplevelser, så forstår jeg deg godt. Endret 11. november 2008 av Narrie Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg så faktisk denne for første gang i høstferien for litt mer enn en måned siden, og likte den veldig godt (Spesielt etter at kusinene mine ville se "Mars og Venus" og "Rumour Has It" før denne ...). Den ble litt for lang med litt for mye av det samme etter min mening, men den fikk meg til å tenke likevel. "Ah løv ju, Djennay". Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Utrolig bra sagt. Takk for det Jeg var kanskje litt heldig når det gjaldt elektroniske komponenter på skolen. Vi hadde både prosjektor og surround lyd med bass. Men etter hvordan du beskriver dine opplevelser, så forstår jeg deg godt. Skulle nesten ønske jeg var deg, på en måte Endret 11. november 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 En annen ting er kids som har sett den en gang og som kommer med uttalelser som "Den var drit kjedelig". Da vil jeg si det er snakk om umodenhet. Så en moden person kan ikke finne den kjedelig? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vel jo det er vel mulig det, men jeg synes det skal litt til. Kanskje kjedelig er feil ord? Det er hvertfall en utrolig god film, kjedelig for noen eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg