ZenCo Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Heisann! Jeg har nå skitnet til mine hvite skinnsko fra DNA, og trenger nå tips om hvordan jeg kan gjøre dem hvite igjen. En liten vask trengst hvertfall. Vaskemaskin? Hvor varmt? Skal jeg ha med noe middel? Kan det kjøpes ny hvitfarge på butikker til skinnsko? Hvitfargen har falmet noe sinnsykt på ene skoen. Sindre Endret 11. november 2008 av ZenCo Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 30 grader i 20min tok jeg mine på, hadde ett eget program jeg da. Men husk ikke mer enn 30 grader:) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Høres ut som sko av ganske dårlig kvalitet, eller falskt skinn. For det første vasker man ikke skinn, og hvertfall ikke skinnsko, da blir dem ødelagt. Man renser dem. Hvis fargen har falmet så er ikke skinnet gjennomfarget. Det du kan gjøre er å ta med skoene til en skinnmaker og be han tilføre mer hvitfarge til skinnet. De har egen spesialmaling for det. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan hende han har noe som Lacoste-sko eller lignende, ofte lurt til å "tro" at det er skinn! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Høres ut som sko av ganske dårlig kvalitet, eller falskt skinn.For det første vasker man ikke skinn, og hvertfall ikke skinnsko, da blir dem ødelagt. Man renser dem. Hvis fargen har falmet så er ikke skinnet gjennomfarget. Det du kan gjøre er å ta med skoene til en skinnmaker og be han tilføre mer hvitfarge til skinnet. De har egen spesialmaling for det. dårlig kvalitet fordi de bli møkkete? vis meg "kvalitetessko" som er i hvitt skinn som ikke blir møkkete da Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Poenget var vel at fargen også hadde falmet, ikke bare blitt skitten. Og når fargen falmer så fort på skinnsko, kan det hentyde til laber kvalitet. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Kvaliteten er elendig, ting begynner å løsne fra hverandre. Men slik spesialmaling, skulle tro skobutikken hadde det også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå