AndersT2 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg tenkte jeg skulle lage en ny karakter og prøve meg på en PVP server. Har kun til nå spilt på PVE, og hatt en Guardian på level 19, og en Barbarian på level 43. Hva burte jeg prøve neste gang, og hvilke server burte jeg bruke? Har hatt litt lyst til å teste magiker, men liker jo å slå i hjel også Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Spillet er mye basert på erfaring med klassen din. Jeg har en guardian til raids og barbarian til PvP og jeg trives veldig med den kombinasjonen. Jeg kan ta de fleste klasser med barben min, mye på grunn av anti cc. For øyeblikket er BS og guardian de klassene som er tøffest å ta ned. En barbarian har hovedsaklig sin styrke i anti cc. Nå kjører jeg en reaver/general spec som gjør at jeg kun har escape artist og agile mind som anti cc. For å få unstable mind må du så langt ned i berserker-treet at det ikke er verdt det lenger. Hvis du er i duell med en mage er det forholdsvist enkelt å bli ferdig fort. Knockback, så popper du alle buffs. Impale, haste etc ...deretter høyeste rank av cyclone of steel. Jeg pleier å kjøre på med brutality og får som regel instant fatality. Det krever at du er kjapp til å bytte våpen og få i gang buffs. Pass på at du har hotkeys til det meste. Bear Shaman er fortsatt killer i PvP til tross for nylig nerf. Du kommer til å klare deg veldig godt mot de fleste klasser. Hvis du tenker mage er necromancer helt klart den sterkeste per i dag. EDIT: Jeg er så vidt jeg vet høyeste PvP level på serveren Ymir. Er nå halvveis til LvL 3. Ingen form for exploits slik som noen andre i guildet mitt koste seg med=) De lagde et script da diminishing return var bugga så de fikk en karakter til LvL 5 i løpet av en natt. De ble heldigvis nullstilt til LvL 1 denne uka etter å ha brukt 20g på PvP armor. Endret 11. november 2008 av Liquidant Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Har hatt litt lyst til å teste magiker, men liker jo å slå i hjel også HoX er jo en magiker som kan slå ting hjel! Skulle gjerne hatt deg på Battlescar, men der er så tomt for tiden at jeg kan bare ikke anbefale det. EDIT: Når det er sagt, så er det veldig trygt og godt på Battlescar. Jeg har blitt ganket... 0 ganger der... Like ofte som på Ymir! Endret 11. november 2008 av Det Skumle Fjellet Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Er PVP spillingen mye annerledes enn PVE spillingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå