Gå til innhold

Søker saksbasert oppfølgingsystem


Jigzaw

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke den mest informative tittelen, men jeg klarer ikke å komme på en bedre...

 

Det jeg prøver å få tak i her er et system (helst nettbasert som dere skjønner, men har noen andre et godt forslag så tar jeg det og...) til å bruke for oppfølging av innlevert verktøy som skal repareres. Det bør ha mulighet for e-post reminders og loggføring av noe slags slag. Notatfelt kan og gjøre nytten.

 

Optimalt så burde det har felt for:

Navn på kunde

Vare

Dato innlevert

Dato sendt

Dato mottatt/sak avsluttet

Logg

 

Har noen noen gode forslag? Database i Access er jo mulig, men hvorfor finne opp hjulet på nytt når det sikkert finnes der ute allerede? Dessuten suger jeg i Access...

 

PS: bedriften jeg jobber i holder hardt på kronene så dette må helst være gratis...

Endret av Jigzaw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BMC Remedy funker kjempebra til slikt.

det er ikke web-basert, men dette kan settes opp så det funker via web.

dette har mulighet for reminders, statistikk, løsningstider du skal holde, privat kø med saker du jobber med(jada, du kan se alle sakene og en enkeltperson sine saker), felt for logg separert fra feilbeskrivelsen osv.

mulighetene er mange

Lenke til kommentar
Jeg har brukt det og det er egentlig ett veldig enkelt system som gir veldig gode rapporter og oversikt over alle dataer.

 

Anbefales, men koster littebittegrann.

Dessverre ikke noe for meg da jeg har et budsjett på 0 kr. Men takk skal du ha uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...