Jigzaw Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Kanskje ikke den mest informative tittelen, men jeg klarer ikke å komme på en bedre... Det jeg prøver å få tak i her er et system (helst nettbasert som dere skjønner, men har noen andre et godt forslag så tar jeg det og...) til å bruke for oppfølging av innlevert verktøy som skal repareres. Det bør ha mulighet for e-post reminders og loggføring av noe slags slag. Notatfelt kan og gjøre nytten. Optimalt så burde det har felt for: Navn på kunde Vare Dato innlevert Dato sendt Dato mottatt/sak avsluttet Logg Har noen noen gode forslag? Database i Access er jo mulig, men hvorfor finne opp hjulet på nytt når det sikkert finnes der ute allerede? Dessuten suger jeg i Access... PS: bedriften jeg jobber i holder hardt på kronene så dette må helst være gratis... Endret 11. november 2008 av Jigzaw Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg vet ikke om et system til deg, men jeg er på jakt etter noe lignende selv, og ønsker denne i Mine innlegg Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Du får poste her om du finner noe Jeg har leitet en god stund nå, men finner bare simple to-do lists eller vanlige kalendere, intet av det funker for mitt bruk Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er vel et CRM system du er på utkikk etter. Det finnes mange slike. Har vært borti noe som heter "footprints" det fungerte veldig bra, og var webbasert. Ellers så ga google meg dette: http://www.crm-web-based.com/ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 BMC Remedy funker kjempebra til slikt. det er ikke web-basert, men dette kan settes opp så det funker via web. dette har mulighet for reminders, statistikk, løsningstider du skal holde, privat kø med saker du jobber med(jada, du kan se alle sakene og en enkeltperson sine saker), felt for logg separert fra feilbeskrivelsen osv. mulighetene er mange Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ja, Remedy ARS/BMC bruker jeg i jobbsammenheng. Men det er et stort system, og veldig komplisert for et snevert behov. Jeg vil ha en ren web-applikasjon Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg burde kanskje nevnt at bedriften ikke ønsker å betale noe for dette... gniere! http://www.rememberthemilk.com kan jo fungere til en viss grad. Men ikke optimalt... Endret 11. november 2008 av Jigzaw Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 salesforce.com Så utrolig avansert ut... *grøss* Jeg klarer meg, men det er verre med de litt mindre teknisk anlagte her bak kassen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har brukt det og det er egentlig ett veldig enkelt system som gir veldig gode rapporter og oversikt over alle dataer. Anbefales, men koster littebittegrann. Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har brukt det og det er egentlig ett veldig enkelt system som gir veldig gode rapporter og oversikt over alle dataer. Anbefales, men koster littebittegrann. Dessverre ikke noe for meg da jeg har et budsjett på 0 kr. Men takk skal du ha uansett Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 http://www.freecrm.com/? Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 http://www.freecrm.com/? Ikes! Sikkert et flott verktøy, men mega overkill for vår del. Ikke lett dette her. Egentlig trenger vi mest en avansert form for To-Do list med muligheter for mer info mer oppføring. Et exel ark hadde nesten vært bra nok, men det er dårlig med påminnelser der i gården... Lenke til kommentar
jowestru Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hmm... så bedriften forventer å tjene penger på andre, men forventer gratistjenester for å få dette utført? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå